Nieuws

Forza Horizon 5 ontvangt binnenkort update vanwege jubileum

Gamereeks bestaat tien jaar

Geschreven door Michel Musters op
Aangezien de Forza Horizon-reeks bijna tien jaar bestaat wordt er in oktober een update voor Forza Horizon 5 uitgebracht met nieuwe content.

Dat heeft Playground Games aangekondigd. De 'Horizon 10-Year Anniversary'-update komt op 11 oktober uit en bevat een nieuwe Story, meer muziek via een nieuw radiostation, een nieuwe Midnight Battles-racemodus en diverse uitdagingen en ontgrendelbare items gebaseerd op het jubileum. Hieronder is tevens een trailer te zien waarin Forza Horizon door de jaren heen wordt uitgelicht.

Forza Horizon 5 erscheen afgelopen november voor Xbox Series X, Series S, Xbox One en pc. De game biedt een grote open spelwereld om in te racen, gebaseerd op Mexico.

Gamer.nl gaf een 8,5 aan de game: "Forza Horizon 5 is een prachtige, gelaagde en omvangrijke representatie van de globale autocultuur. Of je nu wilt driften in een opgevoerde Supra of de supersnelle elektrische Porsche Taycan op z’n staart wilt trappen, Forza Horizon 5 doet het met verve."

Dit artikel delen:

Lees meer

Hollow Knight: Silksong komt ook naar PlayStation-consoles Tokyo Game Show-trailer van Forspoken uitgebracht
29

Reacties op: Forza Horizon 5 ontvangt binnenkort update vanwege jubileum

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    denver

    • 17 september 2022 11:05
    Ik weet niet wat ik heftiger vind: dat de gamereeks al tien jaar bestaat of dat Gamer het heeft aangedurfd dit meesterwerk te beledigen met een 8,5.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 17 september 2022 11:39
    @denver er zit geen PS stempel op dus vandaar. Zelfs een remake op de PS5 krijgt een hoger cijfer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • TripleR40

    • 17 september 2022 13:03
    @Riyakuya ja daar heb je een punt dit jaar is er geen 1 Xbox exclusive review geweest op gamer.nl schande !!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 17 september 2022 17:44
    @TripleR40
    LOL. hahahaha, geweldig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bart81

    • 18 september 2022 09:27
    @The_Stifmeister
    Dit is anders ook een behoorlijk treurige reactie… Je doet lekker mee met de trollen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 18 september 2022 09:29
    @Bart81
    Het was een geintje en ik vond het grappig. Mag dat ook al niet meer? Als er een grap wordt gemaakt over de gierigheid van Sony of de 25.000 remasters lach ik net zo hard.

    Neem alles niet zo serieus en geniet gewoon van het gamen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 18 september 2022 11:27
    @The_Stifmeister edit : dit was onnodig, sorry.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 18 september 2022 11:52
    @Riyakuya
    Waar haal je dat vandaag? Want dat is dus precies wat ik niet zeg. Begrijpend lezen is erg lastig voor je, merk ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 18 september 2022 12:19
    @The_Stifmeister het is aangepast. Ook mijn excuses, dat was niet netjes.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 18 september 2022 12:21
    @Riyakuya
    No harm done ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 17 september 2022 17:45
    @Riyakuya
    Jezus man, wat laat jij je kennen zeg. Treurig gewoon.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 17 september 2022 18:17
    @The_Stifmeister je reageert zelf anders ook vrolijk mee op TripleR40?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 18 september 2022 07:14
    @Riyakuya
    Oh excuus, ik wist niet dat ik niet mocht lachen om een grap. Dat is inderdaad bijna hetzelfde als onder werkelijk elk bericht minstens 25 keer reageren hoe kut je Sony wel niet vindt en nu zelfs beweren dat de crew pro-Sony is en Playstation games expres hogere cijfers geeft tegenover Xbox games. Je begint echt een karikatuur van jezelf te worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 18 september 2022 07:29
    @The_Stifmeister ieder zijn mening.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 18 september 2022 07:39
    @Riyakuya
    Er is een verschil tussen een mening (jouw haat richting Sony, hoe kinderachtig ook, is inderdaad je mening en die mag je helaas zo vaak spuwen als je wil hier). De site beschuldigen van Sony-bias is gewoon waanzin en moet je lekker voor je houden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • TripleR40

    • 18 september 2022 09:12
    @The_Stifmeister Riyakuya heeft geen kaas gegeten van een comment met een knipoog denk ik. Hij neemt alles veel te serieus.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 18 september 2022 09:29
    @TripleR40
    Precies, sarcasme is die jongen vreemd. Hij dacht echt dat jij hem bijval gaf :"-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 18 september 2022 11:22
    @The_Stifmeister dat is wellicht grappig voor jou maar door een beperking die ik heb is sarcasme inderdaad vaak lastig te herkennen voor me.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 18 september 2022 11:49
    @Riyakuya
    Excuus, dat wist ik niet. Dan bied ik oprecht mijn excuses aan want ik zou nooit grappig doen over iemand zijn beperking.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Don Carpaccio

    • 18 september 2022 07:16
    @Riyakuya
    Forza is een leuke racegame. Heel veel te doen. The Last of Us heeft een paar leuke racetracks. Vrij lineair, kort, eenmalig, geen circuits.

    Forza Horizon 5 is de betere racegame.