Nieuws
Forza Horizon 4

Forza Horizon 4 heeft al twee miljoen spelers

Een week na release

Geschreven door Michel Musters op
Er zijn inmiddels meer dan twee miljoen spelers van Forza Horizon 4, zo laat Microsoft weten.

De game verscheen vorige week dinsdag op Xbox One en pc en heeft nu dus al meer dan twee miljoen spelers. Hoewel dat relatief veel is voor een racegame, staat het spel sinds release ook op Xbox Game Pass. De spelers die via die service aan de game komen worden ook meegeteld.

Verder is bekendgemaakt dat alle spelers bij elkaar meer dan 822,7 miljoenen mijlen hebben gereden en 74,4 miljoen virtuele auto's hebben gekocht. Op kanalen als YouTube, Mixer en Twitch is meer dan 4,6 miljoen uur aan gameplay van het spel getoond.

Dit artikel delen:

Lees meer

Actrices die Ciri en Yennefer in The Witcher-serie spelen gecast De map van de Blackout-modus in CoD: Black Ops 4
17

Reacties op: Forza Horizon 4 heeft al twee miljoen spelers

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • hulstpower

    • 11 oktober 2018 08:46
    Ja is niet zo moeilijk voor 10 euro heb je hem bij Gamepass.
    Ga zelf van de week ook even gamepass halen en deze game spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hubertje

    • 11 oktober 2018 08:55
    @hulstpower soms is de gamepass ook goedkoper. Ik heb bijvoorbeeld 2 maanden voor 2 euro gekocht 1,5maand geleden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 11 oktober 2018 10:06
    @hubertje al neem voor 1 jaar gamepass ben je nog goed koper uit want is maar 120 euro. Als micro dan wel zeg maar minimaal 3 thripple a titels er op zet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 11 oktober 2018 11:06
    @hulstpower en de rest van de games die er op staan en komen dus 120 euro is niet veel

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • denver

    • 11 oktober 2018 11:22
    @hulstpower Wow, ik vond een tientje voor één maand al goedkoop, maar € 120 voor twaalf maanden!? Hoe doen ze het! :’D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 11 oktober 2018 13:26
    @denver games with gold k.. spellen geven en alles naar gamepass ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • michaelblonk

    • 11 oktober 2018 08:49
    Ik vind de telling inclusief Gamepass niet heel correct. Er zitten hier ook een hoop mensen tussen die het spel even checken. Ik zou wel eens een overzicht willen zien van hoe vaak de game daadwerkelijk verkocht is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Barton

    • 11 oktober 2018 10:52
    @michaelblonk

    Er zijn er ook wel genoeg bij, denk ik, die juist dankzij deze game Game Pass hebben genomen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DarkRuleR

    • 11 oktober 2018 12:16
    @michaelblonk Het verhaal gaat over het aantal spelers en niet over verkochte exemplaren. Dan lijkt me die telling correct. Het is volgens cijfers van Microsoft ook zo dat Game Pass de verkoop van de game voor niet Gamepass bezitters stimuleert.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 11 oktober 2018 08:53
    Ik ben zelf geen race liefhebber maar deze is echt mooi en goed. Zit er nu al een week aan en vind het steeds leuker! Niet verwacht van mezelf. Dankzij die gamepass speel ik games die ik normaal nooit zou doen, geniaal van xbox

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 11 oktober 2018 09:55
    Ja die game pass is echt ideaal, zoiets mag voor de PS ook wel komen.
    Heb nu al ruim 5 maanden game pass voor nog geen 11 euro.

    Mijn eerste maand kreeg ik gratis bij aanschaf Xbox One X, 2e maand was voor 1 euro.
    Daarna 3 maanden voor 9,99. Staan nog best veel goede games op ook.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 11 oktober 2018 10:13
    @spreadthehate Had ook de eerste maand gratis bij de x alleen toen stond weinig op nu gaan ze wel los met mooie games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 11 oktober 2018 11:17
    Ja beetje rare telling van spelers.. ik heb nog 2 weken gratis gamepass, en wie een beetje kan rekenen, is dat ik over 2 weken en wellicht tot het einde van het jaar in ieder geval geen forza horizon meer zal spelen. Of zal kopen in dat geval. (iets met paard en wagens ;) )

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • denver

    • 11 oktober 2018 11:23
    @casualkiller Haha, inderdaad raar geteld. Hoe moeten we nou weten hoeveel mensen de game hebben gespeeld als ze alle spelers tellen, lol, wat dom haha.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 11 oktober 2018 11:31
    @denver Ja , jij snapt ook wel dat ms met positieve cijfers naar buiten moet treden, dus als ze nu 2 miljoen kunnen roepen en volgende week het er nog maar 1 miljoen zijn (als trials van gamepassen of abonnementen aflopen ) hoor je er niets over.

    Kijk maar naar Sea of Thieves. die game is zo dood als een pier. (no pun.)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 11 oktober 2018 12:26
    @casualkiller dit weekend nog gespeeld, genoeg te doen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 11 oktober 2018 13:17
    Goed dat de xbox ook weer eens een goede exclusive heeft. Ik heb ook het idee dat er qua arcade style racers op t moment op de ps4 niet veel recent is uitgekomen of er snel aankomt. Dat is dus wel een mooie niche markt die microsoft nu effe mee pakt.