Nieuws
fortnite paardenkar

Epic Games laat plots koets verschijnen in Fortnite

Geschiedenis/tijdreis-thema?

Geschreven door Pablo Bool op
Zoals laatst bekend werd is de Durrr Burger-hamburger, een gameobject uit Fortnite, in het echt verschenen nadat deze in de game was verdwenen. Deze was te vinden in een woestijn in Californië. Nu is er plotseling vanuit een portaal in de game een koets opgedoken.

Seizoen 5 gaat 12 juli van start en alhoewel Epic Games nog geen details bekend heeft gemaakt, gaat het gerucht dat dit seizoen een soort tijdreis- of geschiedenis-thema zal hebben. Er verschijnen namelijk allerlei verschillende voorwerpen uit verschillende tijdperken uit de geschiedenis. Zo is er een anker uit het oude Griekenland verschenen en zeggen fans op Reddit dat de recente koets vooral verwijst naar het Wilde Westen.

Naast de Durr Burger-hamburger is ook een motel-bord verdwenen in de game. Deze is nog niet in de echte wereld verschenen.

Er gaan dus, net zoals bij de introductie van vorig seizoen, veel theorieën de ronde. Nog maar een paar dagen wachten en dan kunnen we zien welke van deze theorieën eventueel waar is.

Dit artikel delen:

Lees meer

Fortnite tweet katachtig masker ter ere van seizoen 5 Gerucht: Colombia een van de locaties in Hitman 2
11

Reacties op: Epic Games laat plots koets verschijnen in Fortnite

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Oxymorphone

    • 9 juli 2018 15:58
    Broodkruimels.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • psnplayer2.0

    • 9 juli 2018 16:23
    Gaat er nu over elk object een artikel geschreven worden?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Maux

    • 9 juli 2018 16:28
    @psnplayer2.0
    Eens, de 'berichtgeving' over dit spel begint een beetje bespottelijke vormen aan te nemen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Baukereg

    • 9 juli 2018 18:25
    @psnplayer2.0 Ik begin me ook steeds meer af te vragen wat ik hier nog doe.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quorumz

    • 9 juli 2018 18:27
    @psnplayer2.0 idd er staat toch ook niet voor warframe bij elke scheet een compleet artikel… mensen die het spel spelen zullen de info ook wel volgen op facebook, twitter, twitch etc…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 10 juli 2018 01:21
    @psnplayer2.0 Precies, begint nu erg op te vallen/te irriteren Gamer.nl. Speciaal ff aangeklikt om mn ongenoegen te uiten. Stop aub met van elke Fortnite-scheet een nieuwsbericht te maken..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 10 juli 2018 07:23
    @clandestine666
    Jeetje jongens, niet zo negatief. Als het je niet interesseert, dan lees je het toch niet?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Baukereg

    • 10 juli 2018 09:02
    @Sander999 Dat zou helemaal ok zijn als ik ook iets terug zou zien van de games die doorgaans mijn aandacht hebben. Ik zie mijn games tegenwoordig pas terug in één of ander lullig "zijn we ook nog vergeten" artikel rond de jaarwisseling.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • StormFox

    • 10 juli 2018 10:39
    @psnplayer2.0 Ik begin ondertussen ook Fortnite-moe te worden, maar helaas
    zullen wij hier nooit meer vanaf komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 10 juli 2018 08:20
    Er zijn miljoenen mensen die dit spelen, er geen artikel over plaatsen zou bijzonder dom zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Killionaire

    • 10 juli 2018 12:27
    youtube.com/watch?v=j7MqiQ3uzfM

    youtube.com/watch?v=oHeOlkAnEqs