Nieuws
Gran Turismo 7

Forse update voor Gran Turismo 7 laat spelers auto's verkopen

Ook voegt de update nieuwe wagens en een circuit toe

Geschreven door Michel Musters op
Er is een flinke update voor Gran Turismo 7 uitgebracht, met daarin nieuwe auto's, een nieuwe track en allerlei aanpassingen.

Update 1.26 weegt zo'n 2,5 GB op PlayStation 4 en 3,1 GB op PlayStation 5 en voegt onder andere een manier om auto's te verkopen toe. Via de Car Valuation Service wordt uitgerekend hoeveel er gereden is met een wagen en hoe het staat met markttrends om zo de waarde van een auto te bepalen. 

Car Valutation Service is beschikbaar door GT Cafe Menu Book 39 uit te spelen, naar de Used Car Dealer te gaan en daar op Car Valuation Service te drukken. Men kan alle wagens in diens garage selecteren, behalve degene die de speler op dat moment als hoofdwagen gebruikt. Ook geleende wagens en dlc-wagens kunnen niet verkocht worden.

De update bevat ook een nieuwe track in de vorm van Michelin Raceway Road Atlanta, een van de meest aangevraagde circuits door fans. Hier wordt normaliter altijd de Petit Le Mans gehouden, een race van tien uur. Verder worden er drie nieuwe wagens toegevoegd, namelijk:

  • Ford Sierra RS 500 Cosworth ’87
  • BMW M2 Competition ’18
  • Nissan Silvia K’s Aero (S14) ’96

Ook is er ook een nieuw uiterlijk voor een auto die al in de game zit: de Red Bull X2019 25th Anniversary. Tot slot bevat de update nieuwe single- en multiplayerevenementen, waarvan velen het vijfentwintigste jubileumjaar van Gran Turismo vieren. De complete patch notes zijn hier te vinden.

Dit artikel delen:

Lees meer

Tweede seizoen The King of Fighters 15 begint in januari Black Friday Deals: 4K-tv's voor gaming
11

Reacties op: Forse update voor Gran Turismo 7 laat spelers auto's verkopen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Markus88

    • 25 november 2022 11:02
    Vraagje; Als ik gewoon licenties wil verdienen en voortgang maken in de career/campaign zonder teveel gedoe, circuit wil racen tegen AI, credits verdienen, auto's kopen en verkopen.. Ik ga geen gebruik maken van online componenten om online te racen. Is dit dan een LEUKE goede game? Of komt er teveel omheen kijken om gewoon simpel en makkelijk te racen?

    Ik speel momenteel nog met controller, maar als de game vermakelijk is koop ik een stuurtje.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 25 november 2022 11:08
    @Markus88 dat wil ik ook wel weten

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 25 november 2022 11:18
    @Markus88 ik hou zelf niet van een race games, maar een vriend van mij heeft het wel gekocht en speelt ook niet online. Hij vermaakt zich er goed mee. Alleen is het wel wat kort volgens mij

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jumpman

    • 25 november 2022 11:38
    @Markus88 in het race cafe zijn verschillende boeken of chapters, net hoe je ze zien wil uit te spelen. Ieder boek heeft vaak een 3tal races, allen single player. Ik heb hier aardig wat uurtjes mee kunnen vermaken, en de updates voegen gelijkelijk meer content toe. Zeker als je de game voor een leuke deal kan kopen is het best de moeite waard.

    Daarnaast kan je uiteraard ook zelf races samenstellen. Kies je circuit, tijd van dag, aantal laps, zelfs hoeveel brandstof je auto moet verbruiken of aantal tegenstanders. Je hoeft je niet snel te vervelen in ieder geval

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Smallie

    • 25 november 2022 12:14
    @Markus88
    In principe is het een prima game om wat rond te racen. Career valt wel wat tegen en het grinden voor credits valt ook tegen. Ik had liever gewoon alle auto’s tot mn beschikking gehad. Dat hele verzamel gedoe werkt voor mij niet in een racespel.
    Sommige circuits hebben maar weinig events, maar je kan zelf een race samenstellen en dat best wel diep customizen.
    Auto’s tunen en het uiterlijk aanpassen is ook geinig en kan ook avondvullend zijn, mocht je er diep in duiken.

    Grafisch gezien zeker het beste racespel op de PS.

    Qua gameplay geeft ik de voorkeur aan Assetto Corsa Competizione. Ik race in GT ook voornamelijk met GT3 auto’s en soms wat groep C/LMP auto’s.

    Ik speel wel met een Fanatec stuur, wat wel bijdraagt aan de beleving.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fr3nzy

    • 25 november 2022 21:22
    @Markus88
    Persoonlijk zou ik deze game dan afraden.
    De career is behoorlijk kort en daarna was voor mij de lol eraf. Simpel en leuk racen zijn woorden die ik niet bij deze game vind passen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 26 november 2022 11:03
    @Fr3nzy Oei, dan ben jij de eerste tot dusver die 'em afraad. Ben nu erg benieuwd hoe ik het zal beleven! :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fr3nzy

    • 27 november 2022 22:28
    @Markus88
    Haha hopelijk valt het dan mee.
    Gelukkig ervaart iedereen het anders. Ik ben niet echt een race fanaat, meer een casual racer. Zelf geef ik bijvoorbeeld de voorkeur aan need for speed heat boven gran turismo 7.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 28 november 2022 07:59
    @Fr3nzy Ik ben zelf ook casual in het race genre. Meestal is een "GOEIE" nfs game dan ook waar mijn smaak naar uit gaat. Maar ik heb geen zin om van punt naar punt te rijden om een race te starten op het moment. Wil nu echt gewoon circuit racen en zo zonder teveel gedoe :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 25 november 2022 12:38
    Thanks voor de antwoorden. Heb de game besteld. Als ik het zo lees moet het helemaal goed komen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Rutgie

    • 25 november 2022 14:22
    @Markus88 je gaat er op die manier geheid plezier van hebben. Ik speel de game zo al vanaf het begin. Niet continu, maar heerlijk om er zo nu en dan bij te pakken. Veel plezier!