Nieuws
Far Cry 6

Far Cry 6-uitbreiding Lost Between Worlds verschijnt volgende week

Uitbreiding gaat 19,99 euro kosten

Geschreven door Michel Musters op
De Far Cry 6-uitbreiding Lost Between Worlds is uit de doeken gedaan. De dlc verschijnt op 6 december.

Afgelopen week liet Ubisoft al weten dat het bedrijf de uitbreiding gisteren zou onthullen, en dat is dan ook gebeurd. Lost Between Worlds draait wederom om hoofdpersonage Dani Rojas. Zij (of hij, afhankelijk van wat de speler heeft gekozen in de game) stuit op een buitenaards ruimteschip met een mysterieuze kunstmatige intelligentie. Dani wordt er op uitgestuurd om vijf kristallen te vinden om het schip te repareren.

Elk kristal zit verstopt in een scheur in de realiteit. Dit levert een aantal unieke surrealistische locaties op, zoals in de eerste beelden valt te zien. Elk gebied heeft meerdere routes en puzzels. Daarnaast moeten spelers wisselen tussen rode en blauwe ammunitie om de bijbehorende vijanden te doden.

Lost Between Worlds gaat 19,99 euro kosten en komt zoals gezegd op 6 december uit. Op die dag komt ook de Game of the Year-editie van de game uit, waarin de seizoenspas en deze uitbreiding ook zit. Nu is er al een gratis update voor Far Cry 6 beschikbaar, met daarin een New Game Plus-optie. Op alle systemen waarop de game is uitgekomen kan daarnaast ook een gratis testversie van de game worden uitgeprobeerd.

Dit artikel delen:

Lees meer

Ken, Ryu, Luke en Jamie knokken in Street Fighter 6 Criterion zou ooit graag een nieuwe Burnout ontwikkelen
45

Reacties op: Far Cry 6-uitbreiding Lost Between Worlds verschijnt volgende week

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    -JK-

    • 30 november 2022 08:36
    cool dit ziet er uit zoals ik me vroeger voorstelde hoe bugs in games er uit zouden zien.
    Tof ook om te zien hoe ze eigenlijk een compleet ander spel hebben gemaakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Agent 4125

    • 30 november 2022 09:16
    Simpel en leeg sci-fi shootertje uitpoepen dat niets met de franchise te maken heeft, Far Cry stickertje erop, 20 euro vragen en cashen maar. Go Ubisoft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    StormFox

    • 30 november 2022 09:21
    @Agent 4125 Deze azijnopmerking maakte je waarschijnlijk ook vlak voordat Far Cry Blood Dragon uitkwam om vervolgens na release schuimbekkend met schaamte te zitten gamen. Go Ubisoft

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Agent 4125

    • 30 november 2022 10:02
    @StormFox Far Cry 3: Blood Dragon sloeg destijds inderdaad ook nergens op, stond ook compleet los van Far Cry 3. Typerend voor Ubisoft dat ze hetzelfde trucje nu weer toepassen. Goed dat je mijn punt hiermee extra bevestigd, bedankt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 30 november 2022 12:00
    @Agent 4125 Maar FC Blood Dragon wordt desondanks dat jij het nergens op vond slaan, wat ook vooral de bedoeling was, nog steeds gezien als een van de leukste FC DLCs. Dat het totaal los stond van FC3 betekent toch niet dat het automatisch niet leuk is? Ik heb me er destijds in ieder geval prima mee vermaakt.
    Aan de hand van de trailer hierboven snap ik ook niet wat je bedoelt met leeg en simpel, misschien kun je dat beter toelichten?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Agent 4125

    • 30 november 2022 12:20
    @Ziminar Ik zeg niet dat het automatisch niet leuk is, ik zeg wel dat ik het op zijn zachtst gezegd raar vind om er de naam van een franchise aan te verbinden, die er compleet los van staat.

    Bij deze bedoel ik met simpel en leeg dat er in huidige Ubi-stijl hoogstwaarschijnlijk 3 seconden aandacht wordt besteed aan een geloofwaardige verhaalvertelling en het daarna weer het bekende en voorspelbare eenvoudige knalwerk lijkt te worden. Chick zit op de hood van haar truck na te genieten van het omver werpen van een dictatuur en laat zich waarschijnlijk zonder al te veel verdere logische introductie op pad sturen voor wat fetch-quests door een of andere bordkartonnen buitenaardse entiteit, zo komt het op mij over.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 30 november 2022 10:09
    @StormFox

    Blood Dragon een van de beste shooters ooit en net zoals met deze dlc van FC6 hebben ze met blood Dragon aangetoond dat ze verre van een copy paste dev zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    obi-twan kenobi

    • 30 november 2022 10:14
    @coola blood dragon is mijn favoriete far cry game. Dus ben benieuwd naar deze spin-off dlc. Zolang het maar niet de rogue like dlc is uit de season pass, want dat viel mij nogal tegen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 30 november 2022 10:22
    @obi-twan kenobi

    Voor mij niet alleen de beste FC maar op Soldier of Fortune 1 en 2 na de beste shooter of all time

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 30 november 2022 12:01
    @coola Soldier of Fortune! Damn die was ik helemaal vergeten, waren echt toffe en vooral foute, op een goede manier, games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 30 november 2022 12:11
    @Ziminar

    Heerlijke games die ik nog fouter maakte door extreme blood & Gore mods als ik dan bijvoorbeeld iemands hoofd er afschoot kwam er een straal van 3m bloed uit zn nek dat voor 5 minuten door bleef gaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 30 november 2022 12:12
    @coola heb hem nooit gespeeld met mods volgens mij. Maar de heerlijke fuck alles sfeer in die game was echt geweldig

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 30 november 2022 12:21
    @Ziminar

    Ik mis die Games echt. Deel 3 was op zich ook nog wel leuk maar wel al een heel stuk minder dan dan zn voorgangers.

    Weet niet wat het is maar in die franchise was de gore echt gory bij de meeste recente schiet games en ook horror games mis ik die gore wel. Het is misschien maar een gevoel maar het lijkt net of dat gore in games verboden is geworden en er daarom meestal maar voor pg13 gore word gekozen net zoals in moderne films. Als ik bijvoorbeeld the evil dead moet vergelijken met de meeste recente saw films voelt saw echt tuned down.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    do365nic

    • 30 november 2022 12:48
    @coola Ik denk dat the callisto protocol best wel gory wordt.
    Lang geleden dat ik een spel tegenkwam waar je de ledematen kon afschieten sinds dead space. Voor mij mag gore best een comeback maken. Zelfs Doom eternal vond ik op 1 of ander manier best kiddie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gamerlezer

    • 30 november 2022 13:00
    @Ziminar Inderdaad 'damn!' Die ben ik ook helemaal vergeten maar wist precies wat jullie bedoelde. Leuke herinnering!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Agent 4125

    • 30 november 2022 10:22
    @coola Je mist hier zoals wel vaker compleet mijn punt. Maar volgens je eigen rubberen tegelwijsheid uit een vorig gesprek is geen enkele interpretatie fout, dus waarom uberhaupt discussieren?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 30 november 2022 10:46
    @Agent 4125 Maar bij Ubisoft heeft hij daar wel vaker last van. Sws heeft hij een hoop shooters gemist als je Blood dragon tot de beste shooters ooit vindt behoren. Vraag mij ook sterk af of hij die mening ook gehad zou hebben als het niet van Ubisoft was. Ik denk van niet. Maargoed hij ontkent nog een fanboy van Ubisoft te zijn. Maar gelukkig weten vele wel beter

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 30 november 2022 10:30
    @coola ? Alles lekker. Blood dragon was een vermakelijke Dlc hoor. Maar een van de beste shooters ooit? Je kan deze game toch niet in een rijtje plaatsen met de eerste 3 Halo games, Modern warfare 1 en 2, Far Cry 3 en Killzone 2. Dat is een belediging voor die games. Dus de fanbril af. En verder met de dag. Verder dat ze geen copy past ontwikkelaar zijn. Is natuurlijk domweg schakelen in je Ubisoft Fanboyisme modus. Want je weet zelf ook wel dat dit onzin is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 30 november 2022 10:49
    @Snoop213

    Voor mijniet alleen de beste FC maar op Soldier of Fortune 1 en 2 na de beste shooter of all time

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 30 november 2022 10:55
    @coola Ja omdat het door Ubisoft gemaakt is. Vraag me af als een ander bedrijf het gemaakt had je dezelfde mening zou hebben. Je hebt gewoon een aantal zwaar gekleurde meningen. Is niet erg als je er vooruit zou komen. Maar het is wel irritant als je het nog steeds ontkend.