Nieuws
Far Cry 6

Far Cry 6 bevat geen Arcade-modus

Geen vorm van 

Geschreven door Jacco Peek op
Far Cry 6 bevat geen Arcade-modus. Dat meldt lead game designer David Grivel in een interview met YouTube-kanaal Jorraptor.

Arcade is een variant van de map editor die sinds Far Cry 2 is toegevoegd aan elk deel in de reeks. Daarmee is het mogelijk om eigen maps en missies te ontwikkelen, om die vervolgens te delen of online te spelen met anderen. Arcade in Far Cry 5 stelt objecten uit onder andere Assassin's Creed en Watch Dogs ter beschikking.

Volgens game director Alexandre Letendre is de keuze gemaakt om 'meer focus' te hebben op de singleplayercampagne van de game.

Ook laat David Grivel weten dat er na de campagne 'iets is' waardoor de game een nieuwe uitdaging biedt, in plaats van dat het aantal vijanden in de spelwereld langzaam afneemt, en dat het nieuwe uitrustingssysteem in tegenstelling tot Far Cry New Dawn geen zeldzaamheden bevat.

Far Cry 6 verschijnt op 7 oktober voor Playstation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Stadia en pc.

Dit artikel delen:

Lees meer

Dark Horse richt gamedivisie op Blackwood-hoofdstuk voor The Elder Scrolls Online nu beschikbaar voor pc
24

Reacties op: Far Cry 6 bevat geen Arcade-modus

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Ryme

    • 2 juni 2021 13:08
    Weer een artikel over Ubisoft. Ik pak alvast mijn popcorn erbij

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 2 juni 2021 13:14
    Focussen op de singleplayer is imho altijd plus 1

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 2 juni 2021 13:23
    Maar is het nu een politieke game of niet?

    Mooi hoe ze iets weglaten uit een game wat er altijd al ingezeten heeft om het vervolgens te verkopen als meer focus op de singleplayercampaign.
    Alsof ik er iets van zou merken dat het erin zit als ik puur en alleen de SP wil doen. Zo snel ben ik ook weer niet afgeleid.

    Ze hebben dat gedeelte gewoon laten schieten om dat nieuwe onderdeel, dat 'iets', er in te kunnen verwerken en de game toch op tijd in de winkel te hebben liggen.
    Helemaal geen verkeerde keuze, maar verzin er geen bullshit omheen.

    Gelukkig voor Ubisoft zijn er altijd wel mensen die alles wat ze ook doen helemaal perfect vinden en nemen alles wat Ubisoft meldt als zoete koek aan.
    Damn, was ik maar zo naïef.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 2 juni 2021 14:33
    @Ziminar
    De XP-booster moest af natuurlijk. Prioriteiten hè.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 2 juni 2021 14:46
    @The_Stifmeister Vergeet de andere meuk niet. Een lading outfits die je toch nauwelijks ziet.

    En waarom zou Ubisof het bij een XP booster laten. De betere wapens kunnen tenslotte ook achter een betaalmuur.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aerofox81

    • 2 juni 2021 15:08
    @bigds9fan Niet te missen, de viswijven van het anti Ubisoft team staan weer te trappelen om hun ongenoegen te uiten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 2 juni 2021 15:24
    @Aerofox81 Oeh de viswijven, goed gevonden man.

    Niet iedereen slikt de onzin van Ubisoft voor zoete koek.
    Als jij dat wel wil doen, ga gerust je gang. De mensen die dat niet doen mogen er best iets over zeggen toch?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ryme

    • 2 juni 2021 15:29
    @Ziminar Wacht even jongens, popcorn is op. Even nieuwe halen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    geeMc

    • 2 juni 2021 16:24
    @Ziminar kwestie van smaak. Je mag er over zeggen wat je wil, maar om anderen belachelijk te maken om hun keuze gaat nergens over. Ubisoft maakt naar mijn smaak mooie games. Dat ze telkens dezelfde formule gebruiken maakt me ook niets uit. Het is voor mij - iemand die maar beperkt de tijd heeft om zo af en toe een spelletje te spelen - gewoon dom vermaak. Prima toch? Wie ben jij dan om zo'n persoon naïef te noemen, de koning van gamers?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 2 juni 2021 16:56
    @geeMc Jij kunt tenminste nog erkennen dat Ubisoft steeds dezelfde formule gebruikt. Als je dat tegen Coola zegt zal hij het wegzetten als bullshit.
    Dat is zeker prima, maar ik neem dat je wel merkt dat Coola hier anders mee omgaat. Alles wat Ubisoft doet is perfect. Kritiek is bullshit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 2 juni 2021 19:24
    @Ziminar

    Totaal niet waar. Ubisoft maakt veel troep. Haze , FC4, FC new dawn, Assassin's Creed Chronicles, ghost recon wild lands, die tom clancy strategy game.

    Echt enige top games ( maar dan ook echt top) die ze maken zijn de main line AC games en de PoP games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aerofox81

    • 2 juni 2021 16:24
    @Ziminar natuurlijk mogen die mensen daar iets over zeggen! maar wel een beetje hypocriet nietwaar? Want als er mensen herhaaldelijk een positieve mening over Ubisoft hebben, wordt dat als zwaar irritant ervaren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 2 juni 2021 16:53
    @Aerofox81 Het gaat erom dat het ongeloofwaardig dat werkelijk alles wat Ubisoft perfect is zijn ogen. Elke vorm van kritiek vindt hij onzin. Een normaal, objectief gesprek valt er niet met hem te voeren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ryme

    • 3 juni 2021 09:23
    @Ziminar Toch 1-0 voor Aerofox81 en geeMc hoor. Aangesproken voelen en dan de vinger naar iemand anders wijzen.
    Al jullie comments gaan niet eens over het artikel

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 3 juni 2021 10:11
    @Ryme Wellicht kennen jullie Coola niet zoals ik hem ken, ik weet niet hoe lang jullie al op deze website zitten.
    Ik ben vaak genoeg met hem in discussie gegaan over AC.
    Alles wat je zegt wat ook maar een beetje als negatief opgevat kan worden m.b.t. AC of Ubisoft word van tafel geveegd als bullshit. Als iemand herhaaldelijk zo met je in discussie gaat, al jouw argument afdoet als onzin dan ben je daar een beetje klaar mee op een gegeven moment.
    En ik ben daar nu ook zeker schuldig aan, er is eigenlijk geen reden met hem in discussie te gaan, heeft ook geen zin.
    Vaak genoeg houd ik me ook op de achtergrond, maar de laatste dagen is ie weer zo met Ubisoft aan het meewaaien. Zelfs als Ubisoft enorm onduidelijk en zichzelf tegenspreekt noemt hij het een perfect statement.
    Als iemand irl zulke onzin uitkraamt dan mag hem daar best op aanspreken. Sterker nog als ik zulke onzin uitkraam dan hoop dat iemand me daarop aanspreekt, wordt je alleen maar beter van. En in principe doen jij en Aerofox81 dat nu. Dus bij deze bedankt.

    Daarbij heeft Coola w.m.b. een aantal onvergeeflijke uitspraken gedaan op deze website die ik niet eens durf te herhalen waar hij voor geband is. Maar ineens mocht hij terugkomen, geen idee hoe hij dat voor elkaar gekregen heeft, maar als moderator had ik dat nooit gehonoreerd. Coola zal zeggen ouwe koeien, maar dit was echt drie bruggen te ver.

    Maar goed mijn punt is gemaakt en die van jullie ook.
    Dat wil overigens niet zeggen dat ik Coola niet meer op zijn bullshit zal aanspreken, ik vind dat dat gewoon moet kunnen. Wellicht vandaag te ver gegaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 2 juni 2021 15:27
    @Aerofox81

    Nice one.

    Overigens mag iedereen zeggen wat ze willen. Het is alleen zo jammer dat als je "pro" Ubisoft bent je gelijk vogelvrij verklaard bent op deze site.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 2 juni 2021 16:43
    @coola @coola Nee coola dat is niet zoals het is.
    Je mag best pro-Ubioft zijn, zolang je maar objectief blijft en niet alles wat Ubisoft roept bestempelt als een perfect statement zelfs als ze zichzelf de volgende dag tegenspreken of in ieder geval verwarring zaaien. Dat is nietperfect. Maar dat zul je blijven volhouden.

    Er zijn mensen hier op gamer.nl die echt fan zijn van AC, super voor die mensen. Ik ben ook fan van bepaalde series zoals Diablo. Maar als Ubisoft een game in die serie uitbrengt en dingen staat hun niet aan dan blijven ze objectief en zijn kritisch op die game. Ik vond Diablo 3 in eerste instantie ook niet goed en Blizzard is het oude Blizzard niet meer, ik houd mijn hart vast voor Dibalo 4.

    Jij vindt alles wat AC is altijd goed, als Ubisoft de volgende AC game volstopt met roze eenhoorns of er ineens een racegame van maakt zul je jou niet horen klagen. Jij zult het de hemel in prijzen. Het feit dat je alle kritiek over de game altijd van tafel veegt als bullshit geeft aan dat jij niet objectief kunt zijn.
    Je hebt nog nooit en je zult nooit tegen iemand die kritiek heeft op de game dat dat klopt, het is altijd onzin.

    Dus nee Coola, je wordt niet vogelvrij verklaard omdat je pro Ubisoft bent.
    Zo nu en dan eens kritisch en eerlijk zijn over de acties van Ubisoft of wat ze uitbrengen dan mag best.
    Maar goed, ik weet precies wat jouw antwoord gaat zijn: Ik ben WEL objectief, want ik vind die ene game van ze niet zo interessant.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 2 juni 2021 16:53
    @Ziminar

    Ik ben vaak genoeg kritisch over AC. Ik was zelfs één van de eerste die liep te klagen dat ze met AC 3 en later met Syndicate te ver naar het heden gingen en ik was in éérste instantie vel tegen het feit dat vuurwapens in het wapen Arsenal van de assassins terecht kwam.

    Daarbij ik ben zwaar fan van turnbased gameplay, maar als ik ubi Assassin's Creed turnbased gaat maken zal ik één van de eerste zijn die gaat steigeren

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 2 juni 2021 16:57
    @coola HAHA! told ya!

    En daarbij is het alleen waar als jij het zegt nooit als iemand anders dat zou beweren.
    Gast…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 2 juni 2021 17:02
    @Ziminar

    HAHA! told ya!

    heb mij wat gezegd? Dat ik kritisch kijk naar AC? Ja dat klopt dat doe ik inderdaad