Nieuws
Far Cry 5

Far Cry 5 heeft nu een New Game Plus-modus

En ook een hogere moeilijkheidsgraad

Geschreven door Michel Musters op
Via een nieuwe update kunnen Far Cry 5-spelers nu aan de slag met een New Game Plus-modus.
Update 10 is nu beschikbaar. De New Game Plus-modus, die opgestart kan worden na het uitspelen van de game en spelers helemaal opnieuw laten beginnen met opgedane krachten, geld en voertuigen, is zowel beschikbaar in singleplayer als in co-op.
Daarnaast voegt de update een nieuwe moeilijkheidsgraad toe, Infamous, die nog uitdagender dan de bestaande moeilijkheidsgraden moet zijn. Vijanden zijn sterker en richten meer schade aan, en reageren ook sneller wanneer ze je opmerken.


Gamers die New Game Plus op Infamous uitproberen ontgrendelen de Rook Outfit en een Ubisoft Club Badge met een Trophy of Achievement.

Dit artikel delen:

Lees meer

Super Smash Bros. Ultimate is chaotisch en solide Dit zijn de nieuwe voertuigen voor The Crew 2
8

Reacties op: Far Cry 5 heeft nu een New Game Plus-modus

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Agent 4125

    • 30 augustus 2018 10:36
    Top. Het spel dat je met deel 3 en 4 eigenlijk ook al speelde, kun je nu in weer een iets andere variant nòg een keer spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 30 augustus 2018 11:13
    Ik heb mij vermaakt met Far Cry 5 maar het is en blijft een shooter dat is één keer uitspelen en klaar. Qua gameplay echt een Far Cry maar door dat je bij elk deel een ander verhaal hebt voelt toch anders en is sowieso altijd de moeite waard om elk deel te spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Agent 4125

    • 30 augustus 2018 12:45
    @coola Dat is wel fijn ja, dat ze er bij elk deel een nieuw verhaal in stoppen. Is er in ieder geval IETS anders in de verschillende delen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 30 augustus 2018 12:37
    Niet echt een game voor new game plus ma ok het is gratis dus dat is nooit gek

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jurry1984

    • 30 augustus 2018 12:50
    Ben helemaal klaar met pubg en fortnite, maar toch vind ik het een gemiste kans dat ze er geen br mode in hebben gestopt. Far Cry Lijkt mij zich uitstekend lenen voor dit genre of ben ik de enige?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paxopoxo

    • 30 augustus 2018 13:04
    @Jurry1984 Misschien in de volgende Far Cry? Ik ben het inderdaad met je eens dat het best wel een uitstekende serie is voor een BR game, schieten in Far Cry is altijd fijn geweest haha, helmaal met de stealth opties die je kan gebruiken in een mogelijke BR game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quorumz

    • 30 augustus 2018 17:30
    het spel zegt dat er new perks zijn als je new game + start, klopt dat ? en met de wapens van de mars dlc 1shot je toch alles? ongeacht de moeilijkheidsgraad of niet…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Letsa

    • 3 september 2018 13:52
    Er zijn volgens mij geen nieuwe perks, maar je kunt je extra skillpoints in New Game Plus wel kwijt aan het verder opwaarderen van bestaande perks.

    Het meest interessante aan deze update is echter de toevoeging van scripting in de Editor! Arcade maps worden daarmee een stuk verrassender! :)