Nieuws
Far Cry 3

Far Cry 3 nu gratis te claimen op pc

Een zoethoudertje tot de release van Far Cry 6

Geschreven door Michel Musters op
De pc-versie van Ubisofts shooter Far Cry 3 kan nu tijdelijk gratis geclaimd worden.

Spelers kunnen een gratis exemplaar claimen door via deze pagina in te loggen met hun Ubisoft Connect-account. De game blijft gratis te claimen tot 11 september, maar kan wel voor altijd gespeeld worden.

Far Cry 3 is een van de populairdere delen in de Far Cry-reeks, mede dankzij de aanwezigheid van slechterik Vaas Montenegro. Hij speelt samen met Pagina Min uit Far Cry 4 en Joseph Seed uit Far Cry 5 een rol in een uitbreiding voor het aankomende Far Cry 6. De oorspronkelijke acteurs achter deze slechteriken keren terug in hun rollen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Kojima brengt laatste trailer Death Stranding: Director's Cut uit Toy Soldiers HD een paar weken uitgesteld naar eind september
15

Reacties op: Far Cry 3 nu gratis te claimen op pc

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    StormFox

    • 8 september 2021 11:42
    Far Cry 3 met Vaas als de beste game bad guy ooit gemaakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 8 september 2021 15:53
    @StormFox mwoah, het is een goeie bad guy, maar om m nou de beste te noemen vind ik teveel eer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 8 september 2021 16:37
    @StormFox Ik vind Gaunter o Dimm toch 10x beter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 8 september 2021 23:08
    @StormFox Revolver Ocelot!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • tremere

    • 8 september 2021 13:16
    Tof, nog nooit Far Cry gespeeld dus dit is wellicht een mooi begin :).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 8 september 2021 15:07
    @tremere Far Cry 3, 4, 5, allemaal uitermate vermakelijke Rambo simulatoren maar ik geef nog steeds een klein beetje het voordeel aan Far Cry 4 en 5 omdat daar het vliegen en gebruik van explosieven en pijl en boog beter is uitgewerkt. Far Cry 3 moet het vooral van de setting hebben - tropisch eiland.

    Iets wat ik alle drie de games negatief aanschrijf is dat het zeer kleurrijke bad guys bevat… maar je ziet ze bijna niet. Beetje jammer is dat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jay27

    • 8 september 2021 13:21
    Wanneer ik hem claim, start ie m'n Ubisoft Connect launcher met een activation code popup. De web popup zegt dat ie al geactiveerd is in mijn PC Library, maar daar staat ie niet tussen. Een activatie code heb ik ook niet.

    Jammer, maar helaas. Deze game claim werkt niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    adutchman

    • 8 september 2021 13:33
    @Jay27 Bij mij lukte het ook niet in de ubi launcher. Toen gedaan via de website en dat lukte wel. Stond in 1e instantie niet in de library van de launcher, maar toen ik die herstarte wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jay27

    • 8 september 2021 18:19
    @adutchman Er wordt mij nog steeds om een activation code gevraagd. Heb jij die ergens gekregen? Bij mij werkt het niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    adutchman

    • 8 september 2021 19:14
    @Jay27 nee niet gekregen. In de launcher vroeg ie dat maar op de website was het geen probleem. Vreemd dat t niet lukt bij jouw

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jay27

    • 9 september 2021 13:58
    @adutchman Op Twitter geeft Ubisoft te kennen op de hoogte te zijn van de problemen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DevTrunks

    • 8 september 2021 19:10
    "Pagina Min"? Het is toch "Pagan Min"?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 8 september 2021 21:35
    @DevTrunks Blame autocorrect… en niet nalezen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 8 september 2021 21:40
    Ik krijg alleen maar een foutmelding na het claimen van die game. Wat een amateurs daar bij Ubisoft, alle browsers al geprobeerd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    LordLuc

    • 9 september 2021 07:19
    Gratis hm: "This website is under maintenance / Please try again later."
    Is het nu ook legaal om de fitgirl repack downloaden? Die is wel beschikbaar.