Nieuws

Fallout 4 krijgt pre-load op pc en consoles

Nog geen exacte datum genoemd

Geschreven door Michel Musters op
Bethesda heeft bevestigd dat mensen die Fallout 4 digitaal kopen op pc of consoles de game voor de release van 10 november alvast kunnen downloaden.

Een precieze datum noemt Bethesda niet, maar volgens het bedrijf hebben spelers "enkele dagen" de tijd om de game te downloaden.

Uitgevers bieden soms pre-loads aan zodat spelers een game van te voren kunnen downloaden. Dit zorgt er voor dat mensen zodra de releasedatum is aangebroken meteen aan de slag kunnen met de game en er ook minder downloadproblemen ontstaan door drukte.

Fallout 4 is vanaf 10 november beschikbaar voor pc, Xbox One en PlayStation 4. De game speelt zich af in een post-apocalyptische wereld waarin spelers uit een grote ondergrondse bunker komen.

Bron: Twitter

Dit artikel delen:

Lees meer

Releasedag: Halo 5: Guardians Mojang-game Cobalt uitgesteld naar februari 2016
13

Reacties op: Fallout 4 krijgt pre-load op pc en consoles

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • RidgeRazor

    • 27 oktober 2015 10:53
    De games waar ik altijd wat meer waarde aan hecht dan gemiddeld koop ik het liefst nog steeds als fysieke kopie. Jammer dat er daarvoor geen mogelijkheid is tot pre-load..

    EDIT: Dit omdat ik op het moment geen DVD rom heb om CD's te installeren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • eduardkhil

    • 27 oktober 2015 13:11
    De fysieke Pip-Boy Edition bevat ook een downloadcode (en dus de mogelijkheid tot pre-loaden): https://twitter.com/DCDeacon/status/657356324683042816

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 27 oktober 2015 20:33
    Maar dan is het al de 10e en dus nutteloos om van te voren te pre loaden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MacUseless

    • 27 oktober 2015 12:16
    Een van de weinig games die ik fysiek koop, kan je hem al pre-loaden via steam dammit :P
    achja , goeie internet verbinding en deel op de dvd ook soort van preload

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Maxim Nighthawk

    • 27 oktober 2015 12:36
    Ik heb toch liever de Pipboy dan de preload.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • sollitdude

    • 27 oktober 2015 12:45
    En een dag na de preload staan de cracks al op torrentz, en dan zit sollie het spel al te spelen voor andere mensen XD dank u wel bethesda.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • nulian

    • 27 oktober 2015 19:43
    Dat zal wel niet meestal missen preloads belangrijke spel bestanden en als alles er in zit zijn de bestanden geencrypt dus zijn ze niet te gebruiken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 27 oktober 2015 20:35
    Dat je een game download en met crack speelt kan ik op zich wel begrijpen (vooral mensen die geen geld te makken hebben doen dit wat ik kan begrijpen) maar een game als Fallout 4 verdient het om gekocht te worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • sollitdude

    • 27 oktober 2015 20:57
    ik heb het ook gekocht, je download het via steam, en dan maak je een copy in een andere folder met de crack erop en dan kan je het al spelen. ik deed dat ook met mass effect 3. die was 2 weken voor het officieel uitkwam te preloaden via origin. ik had hem al uitgespeelt voordat hij uitkwam :p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Red Dead Demon

    • 27 oktober 2015 15:00
    En als iedereen tegelijk pre-laadt? Ben je alsnog een dag ná de release begonnen. Of overdrijf ik nu een beetje?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 27 oktober 2015 15:14
    Daarom kan je ook al enkele dagen van te voren pre-loaden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Red Dead Demon

    • 27 oktober 2015 15:56
    Zal dat genoeg zijn voor de PSN?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 27 oktober 2015 17:12
    Sinds update 3.00 is de download snelheid bij mij prima, maar ik weet natuurlijk niet hoe dat bij anderen is.