Dat meldt GitHyp. De game staat op moment van schrijven op nummer vijf van de meest gespeelde Steam-games, met 114.379 gelijktijdige spelers. Voor Fall Guys was SCUM de beste lancering van een Devolver Digital-game, met een piek van 68.000 gelijktijdige spelers in september 2018. Eind vorige week werd al officieel naar buiten gebracht dat het spel in 24 uur door meer dan anderhalf miljoen spelers was gespeeld.
Fall Guys is een soort Battle Royale-versie van een gameshow als Takeshi's Castle of Wipeout. Spelers moeten in verschillende ronden allerlei bizarre obstakels overleven en vreemde spelletjes winnen. Uiteindelijk blijft er één winnaar over. Fall Guys is beschikbaar op pc en PlayStation 4.
Reacties op: Fall Guys is meest succesvolle lancering van Devolver Digital ooit
HunterSeeker
Heb nog nooit van deze uitgever gehoord
gimbal2
https://store.steampowered.com/publisher/DevolverDigital
vankatoen
Gris, My friend Pedro, Serious Sam, Hotline miami, Carrion en ga zo maar door
Baukereg
Devolver brengt zo veel uit, ik vind het oprecht knap als je geen game van Devolver kent.
watashi wa maurice desu.
Ik zou geen games kunnen noemen. maar ik herinner me wel al hun humoristische E3 video conferenties die altijd een beetje de hak namen met de andere uitgevers.
Vooral veel humor dus.
Volgens mij wel een redelijk succesvolle beetje Indie achtige uitgever.
En dan lijkt me een 114.000 gelijktijdige spelers geen slechte start aangezien het geen Grote naam in het uitgevers veld is.
Of niet groot in mijn gevoel.😊
denver
watashi wa maurice desu.
De beste nummers zijn inderdaad die ene die je wel kunt aanhoren maar je nog niet goed weet wat je ermee moet, die nummers gaan na een paar draaibeurten steeds in kracht toenemen en zijn de nummers die blijven hangen.
En soms geldt dat ook voor games.
Maar als een game lastig inkomen is zal veel volk afhaken.
Dus een goede start met een simpele instap curve kan bij games nu net wel helpen.
Maar dan kan inderdaad ook de interesse snel minderen.
Maar dan nog kan het natuurlijk een commercieel succes zijn. Sommige games zijn ook minder duur in productie en dus is een korte maar hevige populariteit al voldoende om lekker hele in te brengen
warcryptic
De aandacht die ze hebben gekregen vanuit de PS+ op release moeten ze proberen te behouden door actief te blijven updaten, als dit het geval is zie ik dit niet snel verdwijnen.
Maar verwacht ook niet dat dit de topper wordt binnen de royal games, maar heeft ieder geval zijn playerbase.
denver
garciagarcia
clandestine666