De aankomende Game Developer Conference gaat ons op het gebied van technologie weer veel moois brengen. Er wordt tijdens de van 7 tot en met 11 maart in San Fransisco gehouden conferentie namelijk niet alleen geleuterd over de toekomst van games, maar ook een aantal zeer interessante ontwikkelingen getoond.
Gisteren vertelden we je al over Havok dat diens nieuwe physics en animation software zal presenteren, en vandaag laat het gerenommeerde Epic van zich weten.
Op de GDC zal men namelijk twee nieuwe functies van de Unreal 3 engine uit de doeken doen. Het gaat hier om de features Seamless World Support en UnrealKismet. Seamless World Support zorgt voor "oneindig grote werelden" en heeft betrekking op de besparing van geheugen, terwijl UnrealKismet zich toelegt op een simpelere manier van scenarios kweken en A.I. commando's geven.
Met dank aan MelvinB voor het melden van dit nieuws.
Reacties op: Epic toont nieuwe functies Unreal 3 engine op GDC
Rock Howard
Blue
[edit] google to the rescue, mijn vermoedens waren correct [/edit]
pimp my shaft
Ronn
Soppie
Veel logischer zou zijn en is het dan ook om het de naam te geven van die eerste robot met menselijke reacties.
Ben benieuwd hoe het uitpakt
Buppie
Jammer dat onder firefox het reactieplaatsten niet lukt, ik moet daarvoor speciaal IE opstarten.
sanderd
Rav3n0us
Fred-Erik
http://www.chrispederick.com/work/firefox/useragentswitcher/
ben666
Buppie
Alcides