Elke single pixel shader herschreven voor Halo PC | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Naast Half-Life 2 en Commandos 3 verschijnt ook Halo in september voor de PC. De blockbuster van Bungie is flink onder handen genomen door de jongens van Gearbox. Zo heeft men elke single pixel shader herscherven voor de PC versie. Men wilde namelijk de graphics van de Xbox versie naar de PC brengen en deze op zowel langzame als snelle PC's laten werken. Hoewel Halo dus ook op normale systemen goed speelbaar is zullen ook de betere monster PC's hun handen vol hebben aan deze langverwachte shooter.IGNPC: What are we going to need to run this baby at 1024 with maximum detail settings? What is the absolute minimum required to run Halo at low detail and a playable level? Randy Pitchford: Minimum specification is still being determined. It's going to be a mid-speed Pentium III, a good DirectX 7 compliant video card and a reasonable amount of RAM for a system of that type. For the ultimate experience, get the fastest CPU you can, a top-of-the-line video card from ATi or NVIDIA and at least half a gig of RAM, then crank it up as high as your monitor will let you (I tend to run in 1600x1200, but the game can go higher). When you play this game on that kind of system when it comes out later in the summer, it will be the best po ible thing you can show your friends -- and it doesn't hurt that it's just kick-a fun, too. Dit interview behandelt een aantal van de technische aspecten van Halo met antwoorden door Randy Pitchford van Gearbox.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou