Nieuws

Elder Scrolls Online dit weekend gratis speelbaar op pc en XOne

PlayStation 4-gebruikers blijven achter wegens technische redenen

Geschreven door Lucas May op

The Elder Scrolls Online is kosteloos te spelen dit weekend op pc en Xbox One. Bethesda biedt spelers de mogelijk om van donderdagochtend tot maandagochtend de game gratis te proberen.

De PlayStation 4-versie is niet meegenomen in deze actie. Uitgever Zenimax geeft aan dat ze met Sony bezig zijn om een technische oplossing te vinden om in de nabije toekomst ook PlayStation 4-gebruikers dezelfde kans kunnen bieden.  

Pc-spelers die gebruik maken van deze actie kunnen de game later nog kopen met 60% korting. Als er progressie is gemaakt in de gratis periode wordt dit opgeslagen en kan de speler verder zodra ze de game hebben gekocht. 

Bron: Elder Scrolls Online Website

Dit artikel delen:

Lees meer

Nintendo Direct over Smash Bros. gepland op 15 december The Binding of Isaac: Afterbirth krijgt mod tools
17

Reacties op: Elder Scrolls Online dit weekend gratis speelbaar op pc en XOne

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Vovelic

    • 9 december 2015 16:50
    Heb het spel voor de PC liggen, in de kerstvakantie ga ik mij er nog wel een keertje aan wagen.

    Tof dat je na het gratis uitproberen de game met 60% kunt aanschaffen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 10 december 2015 23:59
    @Vovelic Zeker doen, hoewel er vooral aan het begin van de lancering veel kritiek was is het vandaag de dag een erg leuke MMO!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Maki

    • 12 december 2015 23:18
    @Vovelic je kan hem op kinguin zowiezo al voor 12 euro krijgen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 9 december 2015 18:06
    Mooie actie, kan ik eindelijk proberen of dit een game is die ik samen met vrouwtje wilt spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Massiv

    • 9 december 2015 19:22
    Heb meerdere keren getwijfeld of ik m moest kopen.. Wat zeggen jullie? Deze actie op ps4 is een mooie kans om m te testen voor mij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The soy sauce

    • 9 december 2015 20:49
    @Massiv

    Heb je de tekst wel eens gelezen pik?!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Massiv

    • 10 december 2015 05:05
    @The soy sauce

    Ja jij ook? Ze zijn er toch mee bezig pik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • marco300

    • 9 december 2015 20:34
    Jammer dat de PS4 bezitters weer buiten de boot vallen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pepsi

    • 9 december 2015 23:22
    @marco300 Ach voor 19 euro heb je de game al

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Waltaro91

    • 10 december 2015 00:59
    Wal-ge-lijk

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Zuurstof

    • 10 december 2015 08:28
    Erg leuk spel! Heb er flink wat uren in zitten op de ps4. Nu even wat minder vanwege fallout maar zeker iets waar ik weer verder mee ga.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MacUseless

    • 10 december 2015 10:34
    Heb mee gedaan met de Beta en was toen niet onder de indruk. Nu hij "af" is toch en een gratis trail heeft toch nog maar een keer kijken of er veel veranderd is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • unipro81

    • 10 december 2015 13:10
    Heb hem opgepakt een tijdje terug. Voor mij de grootste miskoop ooit. Geen idee wat ik moest doen en waarom. Daarnaast zoveel doeloos rondlopende medespelers, vechtend tegen onzichtbare vijanden….

    Nee, mijn game is het niet helaas.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 10 december 2015 23:14
    @unipro81 Dat snap ik niet dat je niet weet wat je moet doen in het spel. Druk je alle tekst en verhaal stukjes door of zo? Geen kritiek hoor, ik ben gewoon oprecht benieuwd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • unipro81

    • 11 december 2015 10:16
    @darkmanwls

    Ja, ik vond het ook bijzonder…maar was gewoon al in het eerste stuk. Moest ik iets of iemand killen, maar geen idee waar die was. Hele level door en door alle hakkende 'medespelers' zag ik gewoon totaal niet waar ik heen moest. Heb het een twintig minuten geprobeerd….en toen was ik er klaar mee :(

    Heel misschien geef ik het een kans weer (als de Destiny-Drang afneemt) :) Verkopen doe ik hem toch niet :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 11 december 2015 14:23
    @unipro81 Het klopt dat vooral in het begin sommige quests bugged waren en soms npc's niet te zien waren. er het was erg druk in de beginners gebieden. Die problemen zijn nu wel weg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mewhywhy

    • 12 december 2015 18:34
    Ik heb de beta gespeeld en wou er nooit meer iets mee te maken hebben.
    Gister en vandaag de "finished" ESO gespeeld en ben erg onder de indruk ik heb nog nooit een MMO zo omkering zien maken. Misschien toch maar voor die 60% kopen….