Nieuws

Eigenaren Dishonored kunnen remaster voor helft van prijs kopen

Nieuwe screenshots getoond

Geschreven door Michel Musters op
Mensen die Dishonored hebben op de Xbox 360 of PS3, kunnen de remaster van Dishonored voor de helft van de prijs kopen. De game kost normaal 39,99 euro, maar mensen met het origineel kunnen de remaster voor 19,99 euro kopen.

Mensen die de game op Xbox Live of PSN hebben krijgen de korting sowieso wanneer ze de nieuwe editie kopen, maar mensen die een winkelversie hebben moeten even afwachten. Bethesda maakt met verschillende winkels deals om de kortingsactie ook voor eigenaren van een fysieke editie te laten gelden. Details hierover volgen nog. 

De remaster van Dishonored verschijnt op 28 augustus. Bethesda heeft een lading nieuwe screenshots uitgegeven.

Dit artikel delen:

Lees meer

eSports-organisatie wil doping onder gamers tegengaan Patch 2.3 voor Diablo 3 voegt nieuw gebied toe
14

Reacties op: Eigenaren Dishonored kunnen remaster voor helft van prijs kopen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Dorion2210

    • 23 juli 2015 17:22
    En PC dan? :(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Slagroomtaart

    • 23 juli 2015 17:25
    Echt een aanrader dit spel!! Zit te denken hem misschien nog een keer te spelen, maar dan zonder iemand te killen :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 23 juli 2015 19:42
    Kan het je aanraden! Erg tof en uitdagend om zo de levels door te komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DaVinkie

    • 23 juli 2015 17:37
    Telt de PS+ versie ook? :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Massiv

    • 23 juli 2015 17:57
    Goede actie.. eigenlijk ook je goed recht als consument, maar toch netjes dat ze het doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mr. Harrow

    • 23 juli 2015 18:12
    Fantastisch spel. Weet alleen niet of ik mn goty wel wil inruilen. Dan zou ik ook nog van 360 naar ps4 gaan en weet niet of dat tot de mogelijkheden behoort.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 23 juli 2015 18:33
    Heb het spel hier liggen op de 360 de GoTY versie maar weet nog niet of ik het ga doen, de GFX moet er wel erg op vooruit gaan wil ik het doen.

    Als ze nou een remaster/remake van Fallout 3 of NV hadden gedaan dan was het instant buy geweest :D.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • poklaan

    • 23 juli 2015 19:05
    De game was in April nog op PS+ op PS3, dus veel PS4 eigenaren zouden de game moeten hebben. Heb hem zelf nog niet gespeeld op m'n PS3, maar voor €20 pak ik misschien de PS4 versie wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mr. Harrow

    • 23 juli 2015 19:18
    Hij was bij PS+ toch op de PS3? Had hem anders wel binnengehaald. Of heb ik hem over het hoofd gezien?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • poklaan

    • 24 juli 2015 00:05
    Ja, terug in April was ie op PS3 met PS+. Ik had iets duidelijker moeten zijn, sorry.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 23 juli 2015 21:25
    Tja, gold leden hebben hem ook al gekregen.. hoe zal dat in z'n werk gaan? Misschien moeten ze ipv al die remasters maar met nieuwe games komen.. Voor de gene die hem nog niet hebben: Mooi spel.. maarrre jullie krijgen dan weer geen korting..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • sollitdude

    • 23 juli 2015 21:50
    okey, dus je hebt het spel. daarna kan je hem nog een keer kopen voor halve prijs..? ik snap het niet…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JotunNeko

    • 23 juli 2015 23:33
    Het verbaast me nog steeds dat Dishonored me meer geïnteresseerd heeft dan de Thief reboot (-die ik nog steeds niet uitgespeeld heb). De remaster wordt een geweldige kans om eindelijk eens voor de platinum op PS4 te gaan, denk ik :3

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • maartencartman

    • 24 juli 2015 15:17
    Wat een heerlijke game was dit. Echt een topper.