Foutje, bedankt! Een bekende reclame slogan, maar goed van toepassing op de laatste stunt van Eidos. Het ging al niet zo goed met het bedrijf, maar bij het lezen van de laatste actie begrijp je ook waarom. Volgens The Times zal Eidos namelijk geen stuiver zien van de Tomb Raider film die nu in de bioscopen draait en overal flinke bedragen oplevert. Eidos heeft namelijk de licensie voor de film aan Paramount Pictures verkocht voor een miezerige één miljoen pond. En dat is een koopje geweest als je ziet hoeveel de film zal opleveren. Eidos ging waarschijnlijk voor zeker aangezien vorige game-films geen groot succes waren, maar het geeft wel aan hoeveel vetrouwen men heeft in de eigen produkten. Daarnaast heeft Eidos ook geen game klaar staan om in te spelen op de vraag naar Tomb Raider materiaal en zo ook een graantje mee te pikken van de geldstroom.Eidos also seems to have failed to take advantage of the renewed interest in Lara Croft, with no sign of a new Tomb Raider game to cash in on the movie, although there are rumours that a trailer for their next generation Tomb Raider game will be included on the DVD release later this year. The game itself isn't expected to be available until some time next year, and virtually nothing has been seen of it since the first renders and concept art were unveiled last November. In the meantime a new Tomb Raider title for the old GameBoy Color is due in August, but that will be distributed by Activision.

Gelukkig heeft Eidos meer verstand van spellen uitbrengen.