Nieuws

Eerste beelden en info van Pokémon Sun en Moon

Release eind 2016

Geschreven door Alicia Tai op

The Pokémon Company heeft de eerste trailer en info over Pokémon Sun en Moon vrijgegeven. In de trailer worden de starter-Pokémon geïntroduceerd.

In de trailer is alvast een eerste glimp op te vangen van de gameplay en is te zien dat de games weer in 3D zullen zijn, zoals bij Pokémon X en Y het geval was.

De drie starter-Pokémon zijn Rowlet, Litten en Popplio. Rowlet heeft het uiterlijk van een uil en is een grass en flying type. Litten is een katachtige vuur-Pokémon. Popplio is de waterstarter van Sun en Moon en heeft de kenmerken van een zeeleeuw.

Pokémon Sun en Moon komen in Europa op 23 november uit. Bekijk de trailer hieronder.

Bron: null

Dit artikel delen:

Lees meer

16-bit zombieactie in Dead Island: Retro Revenge Verschillen E3- en retailversie van Uncharted 4 vergeleken
12

Reacties op: Eerste beelden en info van Pokémon Sun en Moon

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • The Chosen One

    • 10 mei 2016 14:27
    Vuur, water en gras. Is er een Pokemon waar het anders is geweest? (op Pikachu na ofc)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GuanvanZoggel

    • 10 mei 2016 14:32
    @The Chosen One Nee. Dat is een van de vele tradities waar de serie aan vast houdt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Metaboss

    • 10 mei 2016 15:43
    @GuanvanZoggel Colosseum en Xd Gale of Darkness.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GuanvanZoggel

    • 10 mei 2016 14:33
    Dat word Rowlett in Pokémon Sun voor mij.

    Nog maar 191 nachtjes slapen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • paul123456789

    • 10 mei 2016 14:47
    Normaal neem ik altijd de water pokémon maar dit keer ziet die gras pokémon er zeer schattig uit. Dit word een lastige keuze haha.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DaVinkie

    • 10 mei 2016 14:54
    Misschien dat ik mijn traditie breek en ditmaal niet voor de vuurstarter ga? Rowlett is veelste cute.

    Sidenote: What the f**k Pooplio?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Metaboss

    • 10 mei 2016 15:41
    @DaVinkie Zeeleeuw.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Cyandog

    • 10 mei 2016 21:33
    @DaVinkie Ik noem hem gewoon Pipo (van de clown ja) want hij lijkt op een circus pokemon en Pipplio kan ik nu niet onthouden XD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 10 mei 2016 16:12
    De legendary van Sun ziet er wel tof uit! Zal die wel worden :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheRussian

    • 10 mei 2016 18:22
    Wanneer gaat Nintendo eindelijk fatsoenlijke voice acting toevoegen aan hun spellen, de tekst ballonnen zijn niet meer van deze tijd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SoulQuick

    • 10 mei 2016 21:11
    @TheRussian Voice acting hoort niet bij Pokémon, hetzelfde geldt dat er geen voice acting zit in zelda en vele andere games die zij maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Qinneth

    • 11 mei 2016 08:45
    @TheRussian Hier ben ik het mee eens. Voice acting en geef de pokemon zelf tenminste is 'echte' stemmen, i.p.v. al dat chiptune audio.