Nieuws
ACR.jpg

Eerste afbeelding Assassin's Creed Mirage mogelijk gelekt

Afbeelding lijkt afkomstig van pre-order-quest

Geschreven door Kamal van de Pol op
Een afbeelding van het eerder gelekte Assassin’s Creed Mirage lijkt te zijn opgedoken. De subtitel van de afbeelding, ‘The Forty Thieves Quest’, hint mogelijk naar een bonusquest.

De afbeelding is geplaatst door ScriptLeaksR6 op Twitter, die vaak gelekte updates plaatst van Rainbow Six Siege. Momenteel wordt gespeculeerd dat het gaat om promotie voor een unieke quest voor een pre-order gaat. De naam van de bonusquest hint naar de legende van Ali Baba en de veertig rovers. In die legende ziet Ali Baba een groep rovers een geheime schatkamer openen met de spreuk ‘Sesam, open u’.

De naam van de volgende Assassin’s Creed, Mirage, lekte eerder deze week al uit. Volgens de gelekte informatie speelt Mirage zich af in Bagdad en gaat de game terug naar de basics van de franchise. Mirage zou in de lente van 2023 uitkomen.

Vorige Assassin’s Creed-games kregen ook speciale pre-order-quests. Zo kregen spelers die een pre-order plaatsten voor Valhalla de ‘Way Of The Berserker’-bonusquest en voor Odyssey de ‘The Blind King’-bonusquest. 

Dit artikel delen:

Lees meer

Britse waakhond: 'Overname Activision Blizzard kan Sony significant raken' Aankomende MultiVersus-patch 'een van de grootste tot nu toe'
21

Reacties op: Eerste afbeelding Assassin's Creed Mirage mogelijk gelekt

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    coola

    • 1 september 2022 13:37
    Goddamn wat een sfeer. Hopelijk is die big ass silhouet een isu illusie en geen standbeeld.

    Ik krijg ook gelijk weer zin om de gehele franchise opnieuw te spelen. Maar ik heb mij zelf beloofd om pas 1 januari 2023 te beginnen dus gotta keep strong. ( Na de presentatie van 10 september start ik deel 1 weer op mark my words)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 1 september 2022 13:52
    @coola Haha mooi om je ultieme passie voor deze franchise te zien. Ik kan wel zeggen dat je een van de grootste fans bent van AC ter wereld. Ik heb dit met de Donkey Kong games de laatste heb ik ook al zeven keer voltooid. Maar wel een vraagje vindt je het niet jammer dat alles van te voren uitlekt bij Ubisoft?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 1 september 2022 14:43
    @Snoop213

    Aan een kant jammer. Maar ik kan mij er niet druk om maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 1 september 2022 14:34
    @coola

    Nu ben ik wel benieuwd.

    Met de hele franchise bedoel je neem ik aan alle games of enkel de main games die gemaakt zijn?

    En speel je ze dan op volgorde van uit komen of volgorde van de tijdlijn ingame?

    En laatste vraag, hoeveel uur denk je in totaal te besteden als je al die games vanaf begin tot eind speelt?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 1 september 2022 14:50
    @watashi wa maurice desu.

    Alle games behalve de Nintendo DS games en de Assassin's Creed Chronicles games ( oh wat haat ik de ACC games).

    Ik speel ze op volgorde van uitkomst uit ( en daar mee ook gelijk chronologisch qua het moderne en rode draad verhaal)

    Ik heb er in mijn laatste playthrough 618 uur over gedaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gamerlezer

    • 1 september 2022 15:26
    @coola damn, inderdaad bijzonder die passie van je. Maar waar haal je in godsnaam de tijd vandaan! ik ben blij dat ik main quests van AC1, AC2, Origins en Oddysee 1 x heb uit kunnen spelen. En dat over een paar jaar heen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 1 september 2022 16:12
    @gamerlezer

    Ik kan als ik geluk heb maximaal 5 uurtjes slapen waardoor ik dus vooral in de nacht wat uurtjes kan spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    vVeen071

    • 1 september 2022 15:36
    @coola Je maakt een grapje toch? Het is 1 afbeelding, die misschien niet eens echt is en je hebt het over sfeer? Ik krijg het idee dat als er een afbeelding van een hoop stront uitlekt je het ook helemaal geweldig vindt, zolang de link met AC maar aanwezig is..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 1 september 2022 15:54
    @vVeen071

    *Like*

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 1 september 2022 15:56
    @vVeen071

    Rare opmerking weer.

    Qua stijl lijkt op dit plaatje van Assassin's Creed odyssey

    cdn1.epicgames.com/clary/offer/GameName_Store_Landscape_2560x1440%20(1)-2560x1440-2456ec2b7ad7c1a093330e607965d985.jpg

    En die heeft net zoals dit plaatje van mirage een bak sfeer

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    vVeen071

    • 1 september 2022 16:01
    @coola Nee ik begrijp het helemaal, alsof de geurkaarsen aan staan..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 1 september 2022 16:04
    @vVeen071

    Dit soort hatelijke reacties zal ik nooit begrijpen. Met dit soort posts ga ik haast denken dat men Assassin's Creed niet leuk mag vinden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    vVeen071

    • 1 september 2022 16:54
    @coola Oh maar je moet het niet als een hatelijke reactie zien hoor. Ik begrijp het gewoon oprecht niet. Dat jij AC helemaal geweldig vind is ook gewoon prima, leuk voor je, echt. Ik heb soms alleen het idee dat je daardoor niet meer objectief bent en je iets automatisch prachtig vindt zodra er AC op staat.

    Zou je bijvoorbeeld dezelfde reactie hebben gegeven als het personage werd vervangen door link en er een zelda titel boven stond?

    Buiten dat alles kan ik het soms inderdaad best irritant vinden dat je altijd als 1 van de eersten reageert op een AC post (en daarbij uitgebreid vertelt hoe ver je deze keer weer bent met je hele run door de serie). Maar dat terzijde want wie ben ik om je daarvan te weerhouden, blijf dat vooral lekker doen als je dat wilt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ryme

    • 1 september 2022 14:35
    Huh, lijkt wel alsof de assassin z'n ringvinger nog heeft op de afbeelding…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • 004

    • 1 september 2022 15:08
    Dit is natuurlijk niet het uiteindelijke product maar wat ziet het er grafisch slecht uit. Het lijkt wel een mobile game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 1 september 2022 15:42
    @004
    Sowieso raar om bij een box art naar de grafische kwaliteit te kijken, er is namelijk een 99% kans dat het niet van de game zelf is maar gewoon iets wat digitaal getekend is door aan artiest.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 1 september 2022 16:27
    @poklaan

    Je weet toch haten is in. Op AC berichten moet gehaat worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Bteqq

    • 1 september 2022 17:26
    @coola Los van of haten in is (goeie discussies en elkaars mening horen zou juist leuk en prettig moeten kunnen verlopen en tot verschillende inzichten moeten leiden), probeer eens antwoord te geven op de bevragingen van anderen (als je wil he, niks moet). Ik denk dat het gefanboy/haten en dat soort comments echt niks toevoegen en helaas alleen maar negatieve reacties teweegbrengen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • 004

    • 1 september 2022 22:53
    @coola Ik uit mijn mening over wat ik dacht een early ingame screenshot te zijn. Je reactie erop met dat ik aan het haten ben omdat ik een mening heb die tegen je favoriete game ingaat is erg droef.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • 004

    • 1 september 2022 22:51
    @poklaan Ik dacht dat het een early game screen was van in de game. My bad. Alsnog vind ik het er wel graf uitzien en snap al helemaal niet waarom dit een post waard is maar daar zullen meningen over verschillen :)