Met de groei van 45 procent komen de inkomsten uit digitale content neer op 314 miljoen dollar, omgerekend ruim 242 miljoen euro. In hetzelfde kwartaal van vorig jaar was dit ruim 166 miljoen euro. Vooral de mobiele divisie van EA presteerde beter dan vorig jaar, de inkomsten hieruit namen toe met 60 procent. 

Hoewel EA's digitale inkomsten verder toenemen, ziet de uitgever bij zijn social games een daling van maandelijks actieve gebruikers. In hetzelfde kwartaal vorig jaar waren dit er 101 miljoen, nu zijn dat er 42 miljoen. Dat terwijl het aantal geregistreerde gebruikers wel is toegenomen, van 140 miljoen naar 250 miljoen gebruikers.

Verkoopcijfers

EA gaf ook enkele verkoopcijfers vrij. Zo verkocht FIFA 13, dat eind september verscheen, 7,4 miljoen exemplaren. Verder zijn er inmiddels meer dan 2 miljoen spelers die het Battlefield 3 Premium-abonnement hebben aangeschaft, waarmee zij alle downloadbare content voor het spel in één keer betalen. Over het onlangs gelanceerde Medal of Honor: Warfighter is EA minder positief. De uitgever noemt de recensies die het spel gekregen heeft teleurstellend en zegt eraan te blijven werken dat EA's games als kwaliteitsproducten worden ontvangen.