Nieuws
Need for speed

EA maakt soundtrack Need for Speed Unbound bekend

Met o.a. A$ap Rocky en Charlie XCX

Geschreven door Michel Musters op
Electronic Arts heeft de soundtrack van de aankomende racegame Need for Speed Unbound onthuld.

De soundtrack werd gisteren via de officiële website bekendgemaakt. Ook is er een Spotify-lijst aangemaakt, die hieronder te vinden is. Op de soundtrack zijn artiesten als A$ap Rocky, Diplo, Kaytranada en Charlie XCX te vinden. Het gaat om meer dan zeventig nummers.

In Need for Speed Unbound kunnen spelers zelf tekenfilmachtige effecten gebruiken tijdens het racen. De effecten kunnen ook worden uitgeschakeld. Politieachtervolgingen zijn terug, net als het kunnen personaliseren van de auto’s. Spelers moeten wekelijkse kwalificatieraces rijden om uiteindelijk mee te kunnen doen aan The Grand, de ultieme straatrace-uitdaging van Lakeshore, waar de game zich afspeelt.

Need for Speed Unbound wordt ontwikkeld door Criterion en komt op 2 december uit op pc, PlayStation 5 en Xbox Series X en S. Wie de game reserveert krijgt drie dagen vroegtijdige toegang.

Dit artikel delen:

Lees meer

Kleurrijke game DokeV komt niet meer in 2023 uit Sega zoekt iemand die plot van Sonic-games consistent houdt
18

Reacties op: EA maakt soundtrack Need for Speed Unbound bekend

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 15 november 2022 10:13
    Ok.. boomer out. .

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 15 november 2022 10:27
    @kleinekoosjer zeg dat.. ik ken echt helemaal geen enkele van die namen haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    chefry

    • 15 november 2022 10:50
    Nfs heeft altijd wel e1en goede soundtrack. Ook al ken ik de nummers niet, ze passen wel goed bij het spel

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    -JK-

    • 15 november 2022 10:50
    o sheesh, pass for me. laten we zeggen, niet mijn genre.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavandou

    • 15 november 2022 11:12
    Ken hiervan alleen Tyler the creator van het nummer After The Storm, maar ben benieuwd.

    EDIT: heb de muziek even doorgespit op Spotify en klinkt prima, zitten overigens best wat nummers in die Arabisch klinken en Oekraiens, past denk niet echt in de vibe/flow van deze game maar wie weet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Patrick Verbist

    • 15 november 2022 11:57
    Maak nog eens een goede racegame met een deftige dosis rock/metal nummers erin en heel mss zou ik het dan kopen. Dit spel is spuuglelijk en wat een shitty soundtrack. Ik veronderstel dat het goedkoper was om een hoop onbekende troep op een lijstje te smijten dan er grootse artiesten op te gooien, net zoals de gfx er nu uitzien vergeleken met de vorige delen. In mijn text zit een hoop persoonlijke smaak maar toch, EA is trying to f**k with us again. Ik herinner mij de goeie soundtracks van, SSX, Burnout en NFS games, deze waren een pak kleurrijker.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Gierige_Npc

    • 15 november 2022 13:25
    @Patrick Verbist dus dat wat is wr gebeurd met static x disturbed en bad religion in hun ost? Troep!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Rutgie

    • 15 november 2022 14:51
    @Patrick Verbist hoewel ik je muzieksmaak deel, zijn dit waarschijnlijk in hun genre grote artiesten. 20 jaar geleden was gitaarmuziek nog in, maar dat is het vandaag de dag jammer genoeg niet meer.

    p.s.
    Dus gewoon naar Kink of Pinguin Radio luisteren dus.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Patrick Verbist

    • 16 november 2022 18:14
    @Rutgie Muziek moet niet in zijn maar knallen en effect hebben tijdens gameplay vind ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Rutgie

    • 17 november 2022 07:43
    @Patrick Verbist Jup, ben ik met je eens hoor en dan heb ik ook liever een goeie gitaarriff.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 15 november 2022 12:31
    Kan het nog erger om het te verkloten….. Ja :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    keenan

    • 15 november 2022 12:55
    Wow persoonlijk vind ik dit echt een zieke soundtrack

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Deadspacer

    • 15 november 2022 14:25
    @keenan is het ook Asap Rocky, Diplo (Major Lazer) Rosalia etc allemaal grote artiesten die tegenwoordig aan de top van rap latin en edm staan.

    Dat men hier zo reageert laat zien wat de algemene leeftijd is. Niks mis mee maar deze artiesten zijn zeker geen troep!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 15 november 2022 18:57
    @Deadspacer Denk niet dat het aan ons leeftijd ligt eerlijk gezegd……….. :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Deadspacer

    • 15 november 2022 21:38
    @Markus88 nou ik ben 29 en ken redelijk wat van die namen toch al sinds de middelbare.

    Is maar net waar je interesse in hebt natuurlijk dat zeker maar zelfs als je geen hiphop/edm luistert weet je wie major lazer is. Ik vind dan wel weer dat ze het wat hadden mogen mixen beetje van dit en dat qua muziek maar wellicht gaan ze voor een bepaalde feel.

    Ik zeg niet voor niks is niks mis mee maar doen alsof dit troep is is natuurlijk belachelijk!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    keenan

    • 15 november 2022 23:10
    @Deadspacer precies ben zelf 26 en ken ze ook vanaf de middelbare

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 16 november 2022 12:32
    @Deadspacer Doelde er ook op dat dit echt een smaak dingetje is. En ik zeg ook zeker niet dat dit troep is, dat is natuurlijk belachelijk fat mensen dat gelijk zeggen. Heb zelf wat nummers beluisterd en er zitten zeker een paar bangers tussen… Ken ze alleen niet haha :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 15 november 2022 17:07
    De muziek is niet echt mijn ding. Maar de game zelf ziet er wel echt top uit dus ik ga deze NFS wel een kans geven. Anime filter ftw