E3 Amerikaanse leger neemt licentie op de Unreal engine | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Epic kondigt trots aan dat niets minder dan het Amerikaanse leger licentie heeft genomen op de Unreal technologie om hiermee een realistische en grafisch hoogstaande game te maken! Het thema van de game is natuurlijk oorlog, en het spel gaat tijdelijk door het leven onder de naam "America's Army" en men belooft dat het spel zowel graphics als realisme naar een hoger niveau zal gaan brengen. "It's an honor to be working with the U.S. Army and to have our engine selected as the technology solution for the game's development. Our mi ion is to constantly improve the gaming experience, and with our latest engine, both traditional and non-traditional players in the industry can join us on this crusade." said Mark Rein, vice president of Epic Games. "The development team on this has been top notch, and we can't wait to see everyone's reaction at E3."

"Our selection of the next generation Unreal Engine was the most important decision we made when charting our development path for 'America's Army'. The Unreal engine has allowed us push our graphics and realism beyond the state-of-the-art," said LTC Casey Wardynski, originator of the "America's Army" concept and manager of the development program.Op de E3 zal meer bekend worden gemaakt over deze opzienbarede titel, die hopelijk ook echt kwaliteit on ongekend realisme zal bevatten en niet gemaakt wordt vanuit patriotistisch oogpunt. Lees het hele persbericht hier. De vraag is welk programmeertalent er bij het leger zo hard bezig is aan deze game? Of zal men toch een andere studio voor deze job ingeschakeld hebben.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou