Nieuws
Dying Light The Following

Dying Light-spelers kunnen gratis upgraden naar Enhanced Edition

Inclusief uitbreiding The Following en dlc-pakketten

Geschreven door Marvin Toepoel op
Techland bevestigt dat spelers van Dying Light gratis kunnen upgraden naar de Enhanced Edition, met toegang tot alle bonussen die bij die editie horen.

Dat meldt Techland via het officiële Dying Light-twitteraccount. Spelers van de basisversie van Dying Light kunnen gratis upgraden naar de Enhanced Edition, en zo toegang krijgen tot content die eerder achter een betaalmuur zat. “Vanaf vandaag zal elke speler die de Standard Edition van Dying Light bezit automatisch geüpgraded worden naar de Enhanced Edition”, staat in de tweet.

Om toegang te krijgen tot de extra content moeten spelers Dying Light opstarten en in het hoofdmenu naar ‘DLC Packs’ navigeren, waar de content van de Enhanced Edition klaarstaat om gedownload te worden. Onderdeel van de Enhanced Edition is ook uitbreiding The Following, dat een nieuw gebied aan de map toevoegt, alsmede voertuigen en een nieuwe verhaallijn.

Verder zit bij de Enhanced Edition de The Bozak Horde-dlc, waarin spelers in een stadion wakker worden en allerlei opdrachten van de Bozak moeten voltooien om in leven te blijven. Spelers krijgen ook toegang tot de dlc-pakketten Crash Test Skin Pack, Ultimate Survivor Bundle en Cuisine & Cargo. 

Bron: Techland (Twitter)

Dit artikel delen:

Lees meer

Fortnite gratis speelbaar via Xbox Cloud Gaming Eerste gameplaybeelden We Were Here Forever getoond
9

Reacties op: Dying Light-spelers kunnen gratis upgraden naar Enhanced Edition

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Markus88

    • 5 mei 2022 17:56
    Netjes hoor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ravw

    • 5 mei 2022 18:30
    En hoe gaat dat met de Steam versie ?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    adutchman

    • 5 mei 2022 20:10
    Deze info is wel makkelijk want in het menu staat er gewoon buy ipv free bij de dlc pakketten. iig heel nice en ik ga opnieuw beginnen binnenkort

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 5 mei 2022 20:45
    Volgens mij moet het nog uitgerold worden, want de DLCs zijn niet gratis en Cuisine Cargo waar in de DLC packs "free" bij staat linkt je toch naar de store waar je er geld voor mag betalen…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    adutchman

    • 5 mei 2022 20:51
    @gimbal2 apart ik heb ze wel alle 5 binnen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 5 mei 2022 21:06
    @adutchman Steam versie?

    Ik ben niet de enige iig, in de discussions zijn er genoeg andere mensen die de boel niet krijgen. Ik zou er naar linken, maar 1 link is blijkbaar teveel voor Gamer.nl.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    adutchman

    • 5 mei 2022 21:23
    @gimbal2 das balen. Denk wel dat het snel opgelost is, wss morgen al.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ravw

    • 5 mei 2022 22:12
    op steam nu geupdate

    Along with the patch, all Dying Light 1 Standard Editions will be automatically upgraded to Enhanced Editions for free!

    So if you own the base Dying Light game, now you’ll also get:

    The Following expansion,
    Bozak Horde,
    Cuisine and Cargo,
    Ultimate Survivor bundle,
    and Crash Test skin bundle!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    incarnatus

    • 5 mei 2022 22:51
    Werkt nog niet, ik denk dat het ligt aan dat ik al 1 expansion ooit heb gekocht waaardoor het nu bugged is. Misschien hebben ze het morgen weer opgelost. Ik heb in ieder geval weer een game te spelen die ik al 5 jaar niet meer had aangeraakt. Vind hem nog steeds tof om te spelen