Nieuws
Dying Light The Following

Dying Light krijgt het hele jaar nog nieuwe content

Techland werkt al aan nieuwe content

Geschreven door Michel Musters op

Dying Light-ontwikkelaar Techland blijft de open wereld zombiegame Dying Light nog tot eind dit jaar ondersteunen met nieuwe content. Dat laat de ontwikkelaar weten.

Om wat voor content het gaat is nog niet duidelijk. Dying Light krijgt sinds release regelmatig gratis updates, en onlangs kwam een uitbreiding genaamd The Following uit, dat een compleet nieuw gebied en buggies toevoegt. 


Techland laat weten dat het al aan nieuwe, onaangekondigde content voor de game werkt. Ook vraagt de ontwikkelaar of spelers hun ervaringen, problemen en ideeën voor nieuwe content willen delen met de studio.

Dit artikel delen:

Lees meer

Mark Hamill onderdeel van sterrencast voor Master of Orion Paragon (hands-on)
15

Reacties op: Dying Light krijgt het hele jaar nog nieuwe content

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • ShadowX

    • 18 februari 2016 16:32
    Heerlijke game, ben absoluut geen zombie fan maar dit is geweldig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 18 februari 2016 16:34
    @ShadowX
    's Nachts rennen die zombies achter je aan toch? En overdag zijn ze iets slomer als ik het goed begrijp?

    Ik wil mezelf ook nog aan deze game wagen, maar heb hem nog steeds niet gehaald.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 18 februari 2016 16:45
    @garciagarcia

    In de game zelf (dus niet de Following DLC) was er minstens 1 zover ik weet verplichte nacht missie, me zoon gaf aan dat er ook een nacht missie in de DLC zit en ja tijdens de nacht zijn ze freaking snel en met alle geluiden eromheen is het best frustrerend om het te spelen, ik heb om die reden de nacht missie door me zoon laten spelen :).

    Gelukkig is het niet zoveel verplichte nacht missie want als de nacht begint ga je gewoon naar een kamp waar het veilig is en kan je ervoor kiezen om te gaan slapen tot de volgende ochtend, iets wat ik dus het hele spel gedaan hebt tenzij je natuurlijk het geweldig vind om tijdens de nachten te spelen.

    Dying Light is echt geweldig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pepsi

    • 18 februari 2016 16:53
    @ShadowX Dus eigenlijk vind je het niet zo geweldig want je slaat bewust de helft van de gameplay waar het om draait over, namelijk het nacht gedeelte. Het verschil tussen dag en nacht maakt deze game juist zo uniek.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 18 februari 2016 17:01
    @ShadowX

    In de normale game zit er inderdaad maar één verplichte nacht missie.
    Overdag zijn het normale zombies, die je in een grote groep ook wel kunnen slopen maar valt heel goed te doen. In de nacht komen de Volatiles jagen en van die freaks ga je niet blij worden haha.

    Er is een missie waar je alle volatiles nesten moet vernietigen.
    En dit zijn er ongeveer een stuk of 6 nesten in The Following.

    Het klote is dat je dit alleen in de nacht kunt doen omdat de volatiles dan buiten aan het jagen zijn. Ga voor de gein overdag maar eens een volatile nest in, ik kan je vertellen dat je dit niet gaat overleven :p

    Het klote is dat je eerst buiten in de nacht moet lopen om een grot te zoeken waar de nest zich bevind, dus je word buiten dik opgejaagd en je hart zit in je strot op veel momenten. Eenmaal binnen in de grot moet je hun nesten vernietigen en daar lopen ze ook nog rond.

    Overdag zit een volatile nest ram en ram vol met die freaks!

    Beste zombie slasher ever! Na Dying Light gaat Dead Island 2 zwaar tegenvallen vermoed ik zelf (mijn mening)

    Heel dat free runnen en daken beklimmen was echt een goede toevoeging, en dit ga ik echt zwaar missen in Dead Island 2.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 19 februari 2016 14:08
    @spreadthehate
    Hoe zit het met de Co-op? Ken niet veel mensen die deze game spelen, dus kan je ook met onbekende mensen spelen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 21 februari 2016 11:32
    @garciagarcia

    Je kan gewoon een lobby uitzoeken, en het spel zoekt zelf uit wie de beste match voor jou is qua rank en hoe ver je in het verhaal zit. In deze lijst kun jij bepalen wie je wilt joinen.

    Max met 4 man co-op. Ik persoonlijk vind het met twee tot drie man het leukst.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 22 februari 2016 11:47
    @spreadthehate
    Bedankt voor de info, heb de game inmiddels aangeschaft. Ik speel eigenlijk voornamelijk alleen, dan maakt het vooral 's nachts lekker spannend. Binnenkort maar eens een co-op maatje zoeken en kijken hoe dat speelt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • wootism

    • 18 februari 2016 17:19
    @ShadowX
    "me zoon"

    Sorry, maar van dat soort spelling krijg ik meer kippenvel dan van heel Dying Light bij elkaar. :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 18 februari 2016 20:44
    @wootism

    Krijg toch lekker op ze rotterdams de 'Tering' (ow dit is puur een Rotterdamse reactie, iets wat we best veel zeggen).

    Sorry maar ik krijg kippenvel van dat mierenneukerij elke keer weer hier over hoe iemand typt, meer kippenvel dan de nacht missies van Dying Light bij elkaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • BobbyDigitaL

    • 18 februari 2016 21:47
    @wootism Haha dat heb ik als mensen "is" in plaats van "eens gebruiken. Moet je maar eens opletten hoe vaak dat gebeurt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shoney

    • 18 februari 2016 18:42
    @ShadowX Het is echt een extra ervaring om in de nacht rond te rennen. Goed, je schrikt je af en toe helemaal dood maar dat is ook een onderdeel van het spel en maakt het des te spannender. Slimme truc is om Camouflage te gebruiken met de uitgebreide skill. Hiermee val je niet te snel op en kan je toch zombies omleggen om je camo op te houden. Op deze manier kan je relatief simpel overdag ook de Volatile nesten in The Following leeg maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 18 februari 2016 20:46
    @Shoney @spreadthehate @pepsi @spreadthehate

    De gameplay is geweldig ik heb alleen niks met de nacht missies en die laat ik liever over aan (speciaal voor wootism) ME ZOON.

    Alleen de Following speel ik samen met ME zoon coop dus wie weet gaat de nacht missie wel lukken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • gebakkenei

    • 18 februari 2016 18:49
    Ik was mn savegame kwijt en wilde opnieuw beginnen.. na tien minuten t gejank van de achtergrondmuziek zo zat dat ik t spel verkocht heb. Zit r bij de dlc betere achtergrondmuziek?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 22 februari 2016 08:47
    Heb hem inmiddels gehaald, hele toffe game!