Nieuws
Dying Light 2

Dying Light 2: Stay Human kost 500 uur om volledig uit te spelen

Maar voor de meesten zal de game korter zijn

Geschreven door Jacco Peek op
Volgens Techland duurt Dying Light 2: Stay Human 500 uur om volledig uit te spelen.

"Dit gaat over de game honderd procent uitspelen", verduidelijkt de ontwikkelaar in een tweet. "De meeste spelers die de game voor het verhaal en de zijmissies spelen zullen er eerder klaar mee zijn. Dat is echter een flinke ervaring!"

Dying Light 2: Stay Human komt op 4 februari 2022 uit op PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Steam, Epic Games Store en Switch via de cloud. 

In de game overleven spelers in The City, dat door de zombie-uitbraak een gebrek heeft aan levensmiddelen. Door bondgenootschappen te sluiten met facties en andere keuzes te maken hebben spelers invloed op hoe de stad zich ontwikkelt. Wat gameplay betreft bevat Dying Light 2 een mix van parkour en first-person gevechten.

Dit artikel delen:

Lees meer

Sega is voorzichtig met NFT-plannen na negatieve ontvangst Nieuwe Serious Sam-game wordt komende week onthuld
18

Reacties op: Dying Light 2: Stay Human kost 500 uur om volledig uit te spelen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Roy36NL

    • 9 januari 2022 11:52
    Kijk eens Michel Musters je wordt op je wenken bediend :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    agrash

    • 9 januari 2022 15:52
    ^_^

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 9 januari 2022 17:41
    @Roy36NL lol

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 9 januari 2022 12:05
    Ik vind dit dus alles behalve goede reclame voor je game. Ontwikkelaars moeten eens kappen met doen alsof dit is wat gamers willen. En ja, ik snap dat de 'core experience' vele malen korter is, maar het gaat om de boodschap die wordt uitgedragen. More is better, my ass.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Breadpit

    • 9 januari 2022 12:24
    @The_Stifmeister Sluit me hierbij aan, dit is voor mij een grote turn off

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 9 januari 2022 12:25
    @The_Stifmeister "Less" is ook vaak "more", inderdaad. Zeker in gameland.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 10 januari 2022 23:11
    @The_Stifmeister Ja maar het is een open wereld game… daar verwacht je dit soort vulling bij. Er zullen vast wel weer tonnen collectables en challenges goed verstopt zijn waardoor dit soort claims te rechtvaardigen zijn, het gaat echt niet 400 uur aan side quests zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 9 januari 2022 13:54
    De kwaliteit is natuurlijk nog afwachten bij deze game. Maar voor mij is een lange speelduur wel altijd een plus punt.

    Een game kan kwalitatief en en story wise geweldig zijn maar als de game maar 10 uurtjes duurt zal het voor mij nooit 60 of 70 euro waard zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 9 januari 2022 14:28
    @coola daar heb je gelijk in. Maar er zit nogal een verschil tussen 10 en 500 uur.
    Vroeger vond men een final fantasy met 60 tot 80 uur al een lange game.

    Ik had hetzelfde probleem met assassin's creed odessey. Ik vind t zo'n toffe game. Maar hij is gewoon te lang, te veel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Michael-Raymond-Clayton

    • 9 januari 2022 15:16
    @coola dus jij gaat ook nooit naar de bioscoop? Wat zal dat afgerond met drankje en parkeren kosten? 15 euro? Voor een film van 2 uur? Dat is dus 7,50 euro per uur entertainment. Dan is 60 euro voor een game van 10 uur dus eigenlijk een koopje :)
    Maar volgens mij zijn de kortste spellen die full priced worden verkocht toch ten minste 15-20 uur qua lengte.
    Maar los daarvan: een lange game is toch alleen maar leuk als de game ook lang leuk blijft?! En 90% van de games slaagt daar niet in. Dan is het kunstje wel mooi geweest na verloop van tijd, maar zit je nog plichtmatig die tweede helft van de game te spelen om hem maar uit te kunnen spelen…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 9 januari 2022 15:37
    @Michael-Raymond-Clayton

    Ik ben niet meer kwijt dan 11,50 max qua film. Ik ga meestal met de fiets naar de bioscoop en als ik met auto ga parkeer ik hem gratis op 600 meter afstand van de bioscoop.

    Eten drinken neem ik altijd van huis mee

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sokpop

    • 9 januari 2022 15:09
    Pffff, helemaal geen zin in dan. Net RE: the village uitgespeeld. 10 uur een geweldig avontuur, dan is het ook mooi als je weer iets anders kunt doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mr. Grand

    • 9 januari 2022 16:36
    Als de kwaliteit maar hoog ligt! Maar denk niet dat ze een ervaring kunnen bieden die dat 500 uur in stand weet te houden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 9 januari 2022 17:17
    Goed om vooraf te weten. Voornamelijk dus op hoofdmissies focussen en als je maten niet online zijn zijmissies doen voor xtra xp

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tweewh33ler

    • 9 januari 2022 22:48
    Leuk voor als je geen leven hebt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • WauWsy

    • 9 januari 2022 22:53
    Ik heb wel veel vertrouwen in deze devs, als ik zie hoeveel liefde en aandacht deel 1 nog steeds krijgt. Heb ik erg veel zin in deze game. Alleen ben ik wel erg bang dat het straks tegen gaat vallen. Maar we zullen zien..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MoodyBanter

    • 10 januari 2022 13:07
    In de huidige tijd is de core gameplay, oftewel de gameplay met story en waar development in zit altijd maar zeer beperkt en wordt de rest van de 500 uur opgevuld met collectables en andere fratsen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • PessimisticGamer1

    • 10 januari 2022 13:44
    500 uur….. jahoor. Zal vast allemaal handcrafted zijn…