Total Annihilation roept bij veel RTS gamers nog steeds warme gevoelens op. Vooral de massaliteit van het spel was voor die tijd ongekend. Volgend jaar verschijnt de spirituele opvolger van de eerder genoemde RTS klassieker. Ook in Supreme Commander zullen gigantische levels aanwezig zijn, die volgens Chris Taylor twee tot acht keer zo groot zijn als de levels die we nu in RTS games gewend zijn.
Een ander punt waarin Supreme Commander tot de grotere jongens behoort is de maximale hoeveelheid eenheden. Die zal tussen de vijfhonderd en duizend per speler liggen, hoewel in het grote multiplayer games iets lager zal zijn.What have been some of your biggest hurdles in the game design of Supreme Commander thus far?Chris Taylor – One of the biggest challenges has been finding a way to create three different factions that are all different in one way, but similar in others… i.e. each faction needs a well-balanced force that covers land, sea and air, but can't all have the same look to their tanks. When we get up to the huge experimental units this is easy because these units are way over-the-top, and have crazy weapons and create massive amounts of destruction.
Reacties op: Duizend units per speler in RTS Supreme Commander
Keurslager
Deze game gaat zo ownen :p
Timesplitter
En waar komen deze screens vandaan? Deze ken ik nog niet.
Keurslager
=HellFire=
aapman
maar wordt toch beetje lastig besturen 1000 units, en dan ook nog een groote map (groter dan epic maps in Warcraft III ?)
Michilus
Waarschijnlijk de enige game die ik in de toekomst daadwerkelijk ga kopen!
the_countess
en als de besturing van het oude T-A een beetje lijkt op het nieuwe dan is 1000 units best te doen, je kon namelijk veel automatizeren.
je builders laten rond rijden om overal waar nodig te repareren en te bouwen waar nodig ect.
maar ook je vliegtuigen op een uitgebreide patrole zetten om je luchtruim te bewaken,
meerdere doelen aangeven voor je big berta cannon, ect ect ect.
je kon in pauze mode hele aanvalsplannen uitplannen door meerdere opdrachten achter elkaar te plakken. als je het goed deed werkte dat heel goed. kon je zo achterover leunen terwijl je leger base van de computer (in single player) plat walste.
of het in multi ook zo makelijk is is de vraag natuurlijk.
Desmond
aapman
Timesplitter
http://img2.kult-mag.com/photos/00/00/59/67/ME0000596746_2.jpg
Timesplitter
Ik heb veel te veel geld uitgegeven voor een computer waarvan ik de helft van de kracht toch nooit gebuik.
En ik heb een lul die ik met een vergrootglas nog niet kan zien, maar ik probeer heel grappig te zijn :S
Kom op man, zeg iets nuttigs of zeg niks. (Al moet ik zeggen dat dit ook goed nutteloos is)
anonymous
En volgens mij zie ik een duikboot rechtsboven in de tweede screen
Potame^
Sobek
Desmond
Timesplitter
kreative
Basecontrol
Michilus
Erik_XP