Nieuws
persona 5

Drie Persona-games verschijnen ook op Nintendo Switch

Games waren al voor Xbox en moderne PlayStation-consoles aangekondigd

Geschreven door Michel Musters op
Persona 5 Royal, Persona 4 Golden en Persona 3 Portable komen ook naar Nintendo Switch.

Dat werd tijdens de Nintendo Direct Mini aangekondigd. Recentelijk werden de spellen, die oorspronkelijk op PlayStation-consoles en -handhelds werden uitgebracht, ook al voor Xbox-consoles en Game Pass, alsmede moderne PlayStation-consoles aangekondigd.

Alle drie de games hebben Engelse en Japanse voice-acting en HD-graphics. De games zijn los verkrijgbaar. Persona 5 Royal wordt op 21 oktober uitgebracht voor de Nintendo Switch en er volgt binnenkort meer informatie over Persona 4 Golden en Persona 3 Portable.

Dit artikel delen:

Lees meer

Portal-games later vandaag op Switch verkrijgbaar Nier: Automata komt op 6 oktober naar Nintendo Switch
9

Reacties op: Drie Persona-games verschijnen ook op Nintendo Switch

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Ziminar

    • 28 juni 2022 15:21
    Ik begreep dat Persona 5 Royal met alle DLC gratis beschikbaar komt op XBox en PC.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Tokumei

    • 28 juni 2022 15:44
    @Ziminar Als onderdeel van gamepass ja

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 28 juni 2022 16:01
    @Tokumei Ja dat bedoelde ik inderdaad, goed dat je het erbij zegt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • BadPlayerOnr

    • 28 juni 2022 17:29
    @Tokumei ook voor PlayStation 5 en PC en zou me niet verbazen dan ook op Nintendo Switch. Dus niet alleen op game pass.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Tokumei

    • 28 juni 2022 21:36
    @BadPlayerOnr Dat bedoelde ik ook niet hoor. Ik vulde alleen aan dat het inbegrepen is bij gamepass, dus niet echt "gratis" op xbox en pc. Wel heel goedkoop.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • BadPlayerOnr

    • 28 juni 2022 22:21
    @Tokumei ja het is wel top dat je deze games nu ook op Xbox en Switch kan spelen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Tokumei

    • 29 juni 2022 09:51
    @BadPlayerOnr Zeker, dat had echt al lang geleden zo moeten zijn. Ik ben blij dat het eindelijk zo ver is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • BadPlayerOnr

    • 28 juni 2022 17:27
    Ben helemaal blij dat deze games nu ook naar de Nintendo Switch komen! Kan ik ze eindelijk ook onderweg spelen. Top!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • BadPlayerOnr

    • 28 juni 2022 17:54
    Beste gamer.nl waarom kan ik hier niet gewoon iets schrijven zonder dat mijn berichten als spam aangezien worden?