Nieuws
Discovery Tour: Viking Age

Discovery Tour voor Assassin's Creed Valhalla komt in oktober uit

Ook een standalone versie is in de maak

Geschreven door Michel Musters op
Het gratis Discovery Tour: Viking Age voor Assassin's Creed Valhalla is vanaf 19 oktober beschikbaar.

Net als in voorgaande AC-games kunnen spelers in de Discovery Tour heel de wereld afspeuren en informatie over de setting en geschiedenis vergaren. Daarbij zijn er geen gevechten. Spelers besturing in de Viking Age Discovery Tour echter verschillende personages waarmee ze diverse missies klaren, waarmee de ervaring anders is dan in vorige games.

Er komt ook een standalone versie van de Viking Age Discovery Tour uit. Deze gaat 19,99 euro kosten en komt op dezelfde dag uit op pc via Ubisoft Connect en Epic Games Store. De standalone versie verschijnt begin 2022 ook op PS5, PS4, Xbox-consoles, Stadia en Luna.

Dit artikel delen:

Lees meer

Dertien games voor Xbox Game Pass aangekondigd Deze SSD’s zijn klaar voor de PS5
12

Reacties op: Discovery Tour voor Assassin's Creed Valhalla komt in oktober uit

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    ProZ4c

    • 15 september 2021 09:53
    in de subtitel wordt de verkeerde maand benoemd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 15 september 2021 10:04
    @ProZ4c D'oh! Aangepast

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 15 september 2021 10:18
    Nice, erg veel zin in.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Derper

    • 15 september 2021 10:47
    @coola Ik ben nog met de game zelf bezig. Uit de beschrijving in het nieuwsbericht wordt het mij niet duidelijk wat er precies de bedoeling is in deze dlc.
    Jij lijkt mij bij uitstek de man om te vragen; Wat is precies de bedoeling en hoe speelt dit? Weet jij dat?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Real13

    • 15 september 2021 13:01
    @Derper Het is puur voor educatie dus in deze modus word je niet gestoord door quests en combat en je hebt dan bijvoorbeeld verschillende tours die je vanalles leren over de tijd van de Vikingen, historische plaatsen etc.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vogeltje

    • 15 september 2021 13:13
    @Derper Het is een virtueel museum over de plaats en tijdperk van de game. Deze tours zijn wat mij betreft de beste toevoegingen geweest aan de AC serie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 15 september 2021 14:36
    @Vogeltje Zitten deze in elke AC-game dan?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 15 september 2021 14:49
    @Ziminar

    Sinds Origins zit het in elke AC game ( minus de remasterd versies van pre Origins AC games)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 15 september 2021 14:24
    @Derper

    Wat @Vogeltje zegt. Het een virtueel museum noemen is nog wel de beste omschrijving.

    De discovery tours van origins en odyssey zijn erg goed om te gebruiken als hulpmiddel als je geschiedenisleraar bent en dat zal voor valhalla net zo zijn . Zijn over de hele wereld ook al history professors die het in hun klas implementeren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bigds9fan

    • 15 september 2021 22:42
    @coola Dat wel maar de 1ste game is in dat opzicht nog heer en meester.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Derper

    • 16 september 2021 14:33
    @coola Aaha! Thanks. Ik denk dat ik hier iets eerder van gezien heb van odyssey op youtube. Informatieve videos over de geschiedenis.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bigds9fan

    • 15 september 2021 22:14
    Op zich een leuke toevoeging maar ik vond de oude aanpak beter. Daar leerde je al dingen tijdens het spelen van de game.