DirectX 11.2, dat op Microsofts Build-conferentie in San Francisco uit de doeken werd gedaan, maakt gebruik van 'tiled resources'. Hierdoor kan de RAM van het hoofdstysteem gebruikt worden naast de RAM van de grafische kaart om details van textures te verbeteren. Deze features zijn alleen te gebruiken op Windows 8.1 en Xbox Live, omdat DirectX 11.2 exclusief hiervoor verschijnt.
Reacties op: DirectX 11.2 exclusief voor Windows 8.1 en Xbox One
Arisu
SuperDre
Paralize
Enkel dus als er minder resources voor de RAM nodig zijn en meer voor video?
MiezeL
ChrisZ
Aquemini
bigmichiel
Maar goed, in feite doen ze nu weer hetzelfde als vista->win7. Zijn eigenlijk ook gewoon hetzelfde.
Hybr1d
Gradok
De boel nog even afwachten dan maar.
Cobalt 60
Je kunt beter op een ander lijntje wat je wel bevalt positief nieuws melden..
Dan continue op een MS lijntje je afschuw over ze te herhalen.
Aquemini
Maki
babbaloerie
Maar alleen dat maakt het geen 'compleet nieuwe versie' in mijn ogen.
Jelster
En daarom is de nieuwe directx niet voor de sufferds, maar voor de elite.
Maki
Hier heb je iig echt geen speciale DX update voor nodig eigenlijk maar wordt gewoon zo geforceerd om de laatste windows versie op te dwingen.
geert1
Hoe dan ook lijkt me dit vooral een marketingdingetje om Microsoft's nieuwe OS en apparaten te verkopen. Zo lijkt het weer alsof we iets missen als we geen DX11.2 hebben. Maar als ik zie wat er al mogelijk is met eerdere versies van DirectX (en met OpenGL), dan is dit allemaal niet zo spannend.
Maki
Met andere woorden, maakt dus niets uit op een xbone deze feature.
Maar wel leuk om te kunnen zeggen in een presentatie , PR.
bvotje
Maki
…
Dubstepzz