Director Assassin's Creed Origins over rpg-achtige combat en wereld | Gamer.nl

Director Assassin's Creed Origins over rpg-achtige combat en wereld | Gamer.nl

Game Informer heeft twee video's uitgebracht van hun interview met de game director van Assassin's Creed Origins, Ashraf Ismail. Hierin wordt het gevechtssysteem en de wereld verder uitgelicht.

Ismail vertelt onder andere dat de engine is aangepast, waardoor de combat minder leunt op animaties. Spelers kunnen daadwerkelijk hun aanval mi en en adrenaline opbouwen om een sterkere aanval uit te voeren.

Ook wordt Origins een meer actie-rpg-georiënteerde game. Spelers kunnen 160 unieke wapens vinden, die variëren in zeldzaamheid en verschillende attributen als vergif kunnen bevatten. Het is nodig om wapens te vinden die pa en bij het level van van Bayek om vijanden aan te blijven kunnen.

Armor draait daarnaast meer om het craften van gevonden grondstoffen. Dit zal invloed hebben op de statistieken van spelers en wederom ervoor zorgen dat vijanden niet te sterk worden. Ook benadrukt Ismail dat de inventory oneindig is, zodat spelers zich geen zorgen hoeven te maken over ruimte.

Egypte

Ook vertelt hij meer over de wereld. Rijdieren zijn een belangrijk onderdeel van de game, gezien de map van A a in's Creed Syndicate minder dan tien procent van de map van Origins betreft. Ook kan Bayek "vrijwel alles" beklimmen, inclusief bergen en grote stenen. Piramides zijn ook te beklimmen, maar daar komt wel een navigatiepuzzel bij kijken.

Tot slot is Alexandrië een van de grote steden in de game. Deze stad voelt "georganiseerder" aan dan de andere steden, die chaotischer aanvoelen.

Onderstaande video draait om de combat van de game. De tweede video is te zien op Game Informer.

Lees ook de E3-preview van Gamer.nl.

Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou