(Digital Extremes) Level design bij de pro's | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Gamedsign.net druk aan het werk met een trilogy aan Q&A's met de level designers van Digital Extremes. (Bekend van Unreal Tournament en Unreal Championship)

Momenteel zijn er 2 artikels te lezen met enerzijds Scott McGregor en anderzijds Mike Bastien.

Het artikel gaat over level design zoals we het kennen bij bestaande games als Unreal Tournament en de nieuwe tech die gebruikt wordt in nieuwe games als Unreal2 en Unreal Championship.Rust: As profe ionals in the industry, what is the most common mistake you see in amateur maps? What's a common mistake you see other profe ionals make? Mike: I don't play too many amateur maps, but even those I do, I honestly don't see too many glaring mistakes. The communities have come to the point where all of the tutorials, forums, reviews and advice columns have come together and made it easy for a beginner or novice, to avoid many of the pitfalls or problems a ociated with amateur map making a couple years ago. The same holds true for the most part on the profe ional end of things.Voor alle aspirant level designers onder ons of gewoon Digital Extremes of Unreal fans kan je de artikels hier vinden: Part 1 | Part 2
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou