Nieuws
Diablo 4

Diablo 4 Collector's Box bevat de game niet

Niet eens een digitale downloadcode

Geschreven door Jari Klapwijk op
De Limited Collector's Box-editie van Diablo 4 komt zonder de game.

Dat maakt Blizzard bekend op diens website. De doos die €109,66 kost, bevat Candle of Creation, Occult Mousepad , Cloth Map of Sanctuary, Pin of the Horadrim, Diablo 4 Collector’s Edition Art Book en twee keer een Matted Fine Art Print. Een fysieke versie of downloadcode van de game ontbreekt dus. 

Diablo 4 komt op 6 juni uit op PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One en pc. De releasedatum van de game zou oorspronkelijk in april 2023 hebben gelegen, maar het team zou meer tijd nodig hebben. Blizzard zou het spel echter onder geen omstandigheden opnieuw willen uitstellen, zo maakte The Washington Post bekend. 

Volgens het artikel worden werknemers gemotiveerd om zo lang mogelijke werkdagen te maken. Na release zouden werknemers bonussen kunnen ontvangen die deels zijn verbonden aan de prestaties van de game. "We moeten bepalen hoeveel pijn we onszelf willen doen om er voor te zorgen dat de game in een goede staat uitkomt."

Dit artikel delen:

Lees meer

Nederlander tweede bij Fortnite-uitdaging Mr. Beast Massive Entertainment op zoek naar testers voor Star Wars-project
27

Reacties op: Diablo 4 Collector's Box bevat de game niet

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • mhnl1979

    • 18 december 2022 14:37
    Dan is het dus een accessoires box, ipv een collection. Best raar..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    geeMc

    • 19 december 2022 12:25
    @mhnl1979 het is dan ook een collector's box en geen collection. Subtiel verschil.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Robert-Frans

    • 18 december 2022 14:44
    McDonald komt binnenkort ook met de Happy Meal Deluxe Plus, met vele speeltjes en collectibles voor de kinderen. De hamburger zelf is echter niet inbegrepen…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The soy sauce

    • 18 december 2022 15:16
    @Robert-Frans

    Whahah serieus? Dat is net zo krom als deze onzin

    Als ze de titel nou gewoon veranderen van collection box naar een goody box ofzo, wat mhnl1979 al zegt, zou al stukken helpen

    Komt nu toch weer beetje over als cash grab

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Robert-Frans

    • 18 december 2022 20:06
    @The soy sauce Het was natuurlijk ook als parodie op deze actie bedoeld. :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    CroniC

    • 19 december 2022 08:43
    @The soy sauce
    Want? het is toch allemaal spul voor mensen met een Diablo collectie? Niet alles draait om games ;)

    Ben het er verder over eens dat het te belachelijk is om daar geen gamekey/disc bij in te stoppen, maar de naam collection box kan prima.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The soy sauce

    • 18 december 2022 15:21
    De inhoud van de box is ook best karig btw

    Niet eens eens een vette statue ofzo?
    Een kaarsenhouder
    Wat art
    Muismat
    MEH

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baukereg

    • 18 december 2022 16:58
    whatever

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 18 december 2022 17:37
    Collectors box en de D4 ultimate edition gekocht.
    Een keer per decennia komt mijn favoriete game franchise uit en daar trek ik graag de portemonnee voor uit.

    Ja het is afzetterij en het klopt niet.
    In dit geval staat het ersoonlijk belang voorop.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 18 december 2022 21:48
    @xeros

    Ik snap ja helemaal. Maar hiermee draag je eigenlijk wel bij aan het steunen van deze rare keuze

    Nu beoordeel ik het niet want ik heb dit ook met sommige bands. Een band die ik ken bracht 3 verschillende collectors boxen uit van 1 album en ik kocht ze allemaal. Ok daar zat dan wel allemaal het album in, maar op zich had die dus ook 2x eruit kunnen blijven. HAhah. Want die versies waren wel exact dezelfde.
    Dus het ging me ook echt ik de extra’s die erbij zaten die niet in de andere versies zaten.
    Maar ja met mijn actie geef ik wel aan dat ik de keuze van die band steun en zij volgende keer misschien wel 5 collectors versies maken. Hahaha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ashalar

    • 18 december 2022 22:10
    @watashi wa maurice desu. Doet mij denken aan The Wall collector release van Pink Floyd, meerdere releases, alleen de boxart was anders.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 19 december 2022 01:04
    @Ashalar

    Deze groep heet Alestorm. Een Schotse piraten stijl metal band. En hun versies waren dus wel allemaal andere dingen. Een versie met een houten kist met wat dingen erin.een versie met een stenen mok met het logo, een versie met wat gekleurde elpees en zulke dingen.
    Denk dat metal ook wel wat afgekeken heeft van bands als Pink Floyd kwa presentatie. Denk wel voor velen een voorbeeld geweest. En ook echt een groep die tot de hoogste van klassieker hoort.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    woutzorz

    • 19 december 2022 09:31
    @watashi wa maurice desu. Alestorm afgelopen jaar op Graspop gezien. Niet helemaal mijn stijl metal, maar wel echt goede muzikanten en mooie show

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 19 december 2022 14:43
    @woutzorz

    Haha wat ze vooral heel goed doen vind ik, is lak hebben aan hoe de wereld nu is.
    Liedjes met schuine of grove teksten, altijd met een enorme knipoog. Ze gedragen zich op het podium ook zoals ze zelf willen. Ze zoeken de grens op een grappige manier op. Tijdens een liedje naar iedereen middelvinger opsteken en verwachten dat het hele publiek mee doet.
    Schitterende band in een tijd waarin betutteling om elke hoek kijkt.

    Maar wat is dan wel jou metal stijl? Of favorieten?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    woutzorz

    • 19 december 2022 15:18
    @watashi wa maurice desu. Zeker ja, daar hou ik ook van! Steel Panther ook gezien daar, en ik hou juist wel van die bands die zichzelf en de wereld niet zo serieus nemen. Dat zouden meer mensen/bands moeten doen. Mijn stijl is iets meer richting de metalcore en August Burns Red is een van m'n favoriete metalcore bands. Heb zelf jarenlang in een metalcore band gespeeld als drummer, maar de laatste jaren ook wat meer richting de rock gegaan. Mijn smaak is vrij breed, vanavond ga ik bijvoorbeeld naar GoGo Penguin in de Paradiso wat een beetje een Jazzband is met elektronische invloeden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Undefused

    • 19 december 2022 19:17
    @woutzorz Ben je net zo`n goeie drummer als Matt Greiner want dan ben je een supervette drummer namelijk hahaha. In november ABR nog gezien in de Effenaar, 1 van de beste metalcore bands idd!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    woutzorz

    • 20 december 2022 09:44
    @Undefused Pfoeh nee, was het maar waar haha! Nu al een tijdje niet meer gedrumd ook. Vorig jaar m'n schouder gebroken met een motorongeluk, en heb daar lang van moeten revalideren. Nu zit ik niet meer in een band, maar ben van plan het binnenkort weer op te pakken. Parkway Drive vond ik ook altijd heel vet en viel een beetje in datzelfde straatje, maar de kant die ze opgegaan zijn nu vind ik wat minder. Misschien dat je Texas in July ook vet vindt. Die drummer is ook echt absurd goed en ligt een beetje in hetzelfde straatje als ABR

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 19 december 2022 19:49
    @woutzorz het toppunt van niet serieus nemen is dan wel Nanowar of steel.
    Zoek maar eens armpit of immortals en dan zeer de hele tekst. Puur parody of allerzwartste power en heavy metal is.
    Best goed gespeeld maar niet echt klasse kwa lyrics. Wel leuk voor een keer een momentje te lachen.
    Ze maken ook vaak covers. Zoals The number of the bitch, hahah.
    Ik hou soms wel dan die dingen die alles op de hak nemen.

    Maar ik ben geen parodie metal fan. Alestorm uitgezonderd. Hoewel ik dat niet echt parodie vind.
    Mijn genres ligt meer in Thrash en metal met veel folklore erin zoals wat ze Viking metal noemen

    Maar ik kan ook alles luisteren. Van jaren 90 dance tot klassiek en dus ook metal zoals black metal. Enxallew ertussenin.

    GoGo penguin ken ik niet. Zal wel een rondje luisteren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    do365nic

    • 19 december 2022 18:14
    @watashi wa maurice desu. they're just there to drink your beer

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 19 december 2022 19:09
    @do365nic yeah and steal your rum at the point of their gun