Nieuws

Diablo 3-patch voegt veel nieuwe content toe

Nieuw gebied toegevoegd

Geschreven door David Kers op
Diablo 3 heeft gisteren een grote patch gekregen die nieuwe content toevoegt en classes herbalanceert.

De patch is vandaag beschikbaar voor pc, PlayStation 4 en Xbox One. Deze voegt een compleet nieuw gebied toe aan de game: de Ruins of Sescheron. Tevens geeft de patch toegang tot Kanai’s Cube, een artefact waarmee spelers hun personages uitgebreider kunnen aanpassen dan voorheen.

De Adventure-modus in Diablo 3 is ook voorzien van enkele updates die de balans moeten verbeteren. Het craften is gestroomlijnder; bounties zijn beter verdeeld; de Nephalem Rifts zijn geoptimaliseerd; en het voortgangs- en beloningsysteem is aangepast.

Een volledige lijst met aanpassingen en uitleg over patch 2.3.0 is te vinden op de officiële gamewebsite. Diablo 3 is verkrijgbaar voor pc, PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3 en Xbox 360.

Bron: Blizzard

Dit artikel delen:

Lees meer

Win Zombi voor PS4, Xbox One of pc Angry Birds-maker Rovio schrapt opnieuw veel banen
13

Reacties op: Diablo 3-patch voegt veel nieuwe content toe

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Kuyichi

    • 26 augustus 2015 15:19
    Waarom komt hier nu pas een post over? Was al lang bekend, inclusief de inhoud van de patch.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • incarnatus

    • 26 augustus 2015 15:40
    "Patch 2.3.0 Now Live
    Diablo III patch 2.3.0 is now live in the Americas for PC! Read on to read about the latest changes.
    20 hours ago"

    Dat stuk staat op de officiele blizzard site.
    Ik ben blij dat gamer.nl deze post neerzet, ik start DIII vanaaf weer even op.

    Waarom nou zo negatief lopen bashen? Kom je vitamine D te kort?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Kuyichi

    • 26 augustus 2015 16:10
    Ik zit in Italië in de volle zon, lijkt me sterk dat ik vitamine D te kort heb….

    Het verbaasd me gewoon dat van sommige dingen de meest vage geruchten als nieuws gebracht worden en dat nieuws wat al lang geen nieuws meer is, bij een grote game als Diablo, niet gebracht wordt… Tenzij het op de site van de ontwikkelaar staat en het mosterd na de maaltijd is.

    Had hier wat meer aandacht voor verwacht, zeker met zo een grote patch…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Kuyichi

    • 26 augustus 2015 16:17
    Ik zit in Italië in de volle zon, lijkt me sterk dat ik vitamine D te kort heb….

    Het verbaasd me gewoon dat van sommige dingen de meest vage geruchten als nieuws gebracht worden en dat nieuws wat al lang geen nieuws meer is, bij een grote game als Diablo, niet gebracht wordt… Tenzij het op de site van de ontwikkelaar staat en het mosterd na de maaltijd is.

    Had hier wat meer aandacht voor verwacht, zeker met zo een grote patch…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • michiel_Reshift

    • 27 augustus 2015 09:32
    Even als groot Diablo fan reageren hierop :), de patch notes van de PTR kunnen altijd veranderen zoals je weet. Sinds een week of 2 zijn er wel algemene previews van de notes geweest vanuit Blizzard, maar alleen algemene beschrijvingen. Nu met de live gang van deze patch hebben we er over bericht. Nu pas zien we echt wat er veranderd is, zeker op set/item nivo en skills.
    We komen snel met een update over de patch met hoe deze speelt en wat er allemaal veranderd is. Meerdere redacteuren zaten op de PTR en spelen de game nog regelmatig. Dus wie weet nog als je in de zon ligt in Italie (jaloers!) kan je lezen hoe het speelt!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Kuyichi

    • 26 augustus 2015 16:17
    Ik zit in Italië in de volle zon, lijkt me sterk dat ik vitamine D te kort heb….

    Het verbaasd me gewoon dat van sommige dingen de meest vage geruchten als nieuws gebracht worden en dat nieuws wat al lang geen nieuws meer is, bij een grote game als Diablo, niet gebracht wordt… Tenzij het op de site van de ontwikkelaar staat en het mosterd na de maaltijd is.

    Had hier wat meer aandacht voor verwacht, zeker met zo een grote patch…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Kuyichi

    • 26 augustus 2015 16:17
    Ik zit in Italië in de volle zon, lijkt me sterk dat ik vitamine D te kort heb….

    Het verbaasd me gewoon dat van sommige dingen de meest vage geruchten als nieuws gebracht worden en dat nieuws wat al lang geen nieuws meer is, bij een grote game als Diablo, niet gebracht wordt… Tenzij het op de site van de ontwikkelaar staat en het mosterd na de maaltijd is.

    Had hier wat meer aandacht voor verwacht, zeker met zo een grote patch…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vladimirr

    • 26 augustus 2015 16:33
    na 1x weten we het wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Kuyichi

    • 26 augustus 2015 16:11
    Perongeluk vier keer gepost via telefoon… Excuses

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 27 augustus 2015 09:25
    Of misschien toch een zonnesteek van al die zon? In Italië zat je dacht ik te lezen ;)?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JaapGoose

    • 27 augustus 2015 09:28
    Komt vast door een vitamine D-tekort.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RidgeRazor

    • 26 augustus 2015 16:12
    Thanks Gamer.nl! Ik speel sinds kort weer serieus Diablo en moet echt even inkomen met alle nieuwe info. Ik wist bijvoorbeeld niet eens dat 2.3 er was. Nu wel, plus info filmpje.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • greekgod91

    • 26 augustus 2015 19:50
    Yess dank u voor de info. Wist dat er een PTR. Was maar dat ie nu al gelanceerd wordt :)