Nieuws
Diablo 3

Diablo 3-patch met veel nieuwe content is verschenen

Versie 2.4.0

Geschreven door Michel Musters op

De 2.4.0 patch voor Diablo 3 op pc, Xbox One en PlayStation 4 is sinds gisteravond verkrijgbaar. 

De patch bevat een nieuw gebied genaamd Greyhollow Island, met compleet nieuwe vijanden. Dit gebied verlengt het verhaal echter niet. Het gebied is ontworpen voor de Adventure-modus, waarin spelers gebieden opnieuw en opnieuw spelen. Daarom is Greyhollow Island geoptimaliseerd voor meerdere speelsessies.

Daarnaast zijn er speciale kerkers toegevoegd aan de game. Hierin zitten speciale uitdagingen die met een specifieke uitrusting te maken hebben. Ook zijn er veel nieuwe legendary items en krachten toegevoegd. 

Dit artikel delen:

Lees meer

Brits pretpark komt met virtual reality-achtbaan Pc-markt voor derde jaar op rij gekrompen
8

Reacties op: Diablo 3-patch met veel nieuwe content is verschenen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Vovelic

    • 13 januari 2016 10:56
    Stiekem blijf ik hopen op nog een uitbreiding :)
    Ik vond dat grinden op een gegeven moment echt niet meer leuk en het voelde ook niet meer nuttig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 13 januari 2016 11:09
    @Vovelic er gaan geruchten dat er nog een uitbreiding komt, maar met Blizzard weet je het nooit.
    Ik speel vooral seasons met een vaste groep en dat is erg leuk. Maar na een tijdje als je char de hoogste moeilijkheidsgraad aankan en je al talloze GR's gedaan hebt ben ik er wel klaar mee. Dan wacht ik weer op het nieuwe seizoen en speel ik het weer even.
    Mocht je nog niet bij een clan zitten, maar wel willen stuur me een pm.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HighNesZ

    • 13 januari 2016 11:21
    @haastnooit ik kan wel een clan gebruiken in diablo. Zou je mij willen toevoegen? Teun_de_Dreun Zie helaas nergen de optie om je een pm te sturen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vovelic

    • 13 januari 2016 12:31
    @haastnooit Thanks voor het aanbod maar ik heb het spel nu echt al een jaar niet meer gespeeld en heb het te druk met school om echt fanatiek te gaan spelen.

    Een uitbreiding zou ik wel chill vinden omdat dat meestal vrij snel uit te spelen is. Maar laten we hopen dat de geruchten waar zijn dan!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The Chosen One

    • 13 januari 2016 11:13
    @Vovelic Ik vermaak me nog prima na vele honderden uren. Gewoon alle classes spelen, meerdere chars, (heb 4 crusaders) en natuurlijk hardcore. Sinds RoS is dat leuker dan ooit. :)

    ARPG's blijven natuurlijk altijd wat grindy maar ik heb daar nooit zoveel problemen mee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vovelic

    • 13 januari 2016 12:33
    @The Chosen One Ik heb ook wel een lange tijd Guild Wars 1 en 2 gespeeld, daarna ook veel Monster Hunter en Destiny, allemaal wel redelijke grind games maar nu heb ik echt gewoon een backlog van hier tot Tokyo en ik vind het wel leuk om regelmatig af te wisselen :)

    Maar de ondersteuning voor Diablo III is fantastisch, ze blijven toch wel dingen erin patchen die de game levend houden en wat je zegt, het is leuk om classes uit te proberen etc.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • xeros

    • 13 januari 2016 15:59
    Tof meteen even checken dan.
    Blijven mooie content updates :)

    Ps

    Grinden hoort bij dit gerne games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SkyScourge

    • 13 januari 2016 19:06
    Zijn er nog leuke nederlandse clans eigenlijk?