Developers over 'when it's done' | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Wanneer in de afgelopen jaren aan 3DRealms gevraagd werd wanneer we de nieuwe DukeNukem in de winkels mogen verwachten kregen we steeds, het nu beruchte commentaar 'when it's done'. Dit tot grote irritatie van gamers en de nieuwsgierige gamepers.

Trenches besloot om eens aan developers zelf te vragen wat ze van de houding van 3DRealms vinden en stelde vragen aan mensen als Levelord en John Romero.[trenches] What do you think about the statement "released when it's done"?

[romero] Well, seeing as our group at id Software were the first ones to start that trend, I think it's reasonable to give that kind of release information if your goal is to only release your game when you feel it's perfect. Game development is not an exact science and especially during new technology development, you just cannot predict how things will pan out.De antwoorden liggen helaas nogal voor de hand waardoor we tot de conclusie komen dat we alsnog een jaar of 2 op DukeNukem4Ever en MaxPayne kunnen wachten zonder al teveel te zullen horen.

It's a sad world.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou