Nieuws
Detroit: Become Human

Detroit: Become Human vervangt PES 2019 als PS Plus-game van juli

Ook Heavy Rain wordt er bij geleverd

Geschreven door Michel Musters op
Sinds gisteren zijn de PlayStation Plus-games van juli beschikbaar. Niet PES 2019, maar Detroit: Become Human is één van de beschikbare games.

Het is niet duidelijk waarom Sony PES 2019 heeft vervangen voor Detroit. Mogelijk heeft het te maken met de kritiek die spelers hadden op de PlayStation Plus line-up deze maand. Naast PES 2019 was Horizon Chase Turbo daar onderdeel van. Nu is PES 2019 dus vervangen voor Detroit.

Het gaat hierbij om de Digital Deluxe Edition van de adventuregame van Quantic Dream. Dat betekent dat tevens de PS4-versie van Heavy Rain, een andere adventuregame van de ontwikkelaar, er bij wordt geleverd.

De PlayStation Plus-games van juli zijn tot 5 augustus binnen te halen. Daarna komen er weer nieuwe games beschikbaar voor leden. PS Plus-leden die de games downloaden, kunnen zolang ze een abonnement hebben de maandelijkse spellen voor altijd spelen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Verken Pandora in Borderlands 3 Cuphead-dlc uitgesteld naar 2020, eerste trailer uitgebracht
14

Reacties op: Detroit: Become Human vervangt PES 2019 als PS Plus-game van juli

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • HunterSeeker

    • 3 juli 2019 09:15
    PES 2010 in de titel ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rvg1983

    • 3 juli 2019 09:39
    @HunterSeeker En Quantic Dream ipv Quantum Dream in tekst.
    "Het gaat hierbij om de Digital Deluxe Edition van de adventuregame van Quantum Break."

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Markus88

    • 3 juli 2019 09:15
    en terecht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paxopoxo

    • 3 juli 2019 09:23
    Goede zet!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 3 juli 2019 10:14
    Dat is nog eens een upgrade. 🥰

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • xXDannyNLXx

    • 3 juli 2019 10:40
    Had serieus best graag pes 2019 gespeeld, of is het echt zo'n ruk spel?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • michaelblonk

    • 3 juli 2019 11:30
    @xXDannyNLXx Zeker aan te raden. Ik vind het een heerlijk spel om te spelen.
    Zeker als je deze local met een ander speelt. Licenties zijn er wat minder, maar als je een beetje googled naar Option file en die toepast heb je alle competities er wel in zitten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 3 juli 2019 11:31
    @xXDannyNLXx PES 2019 is een meer dan prima voetbal game!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Markus88

    • 3 juli 2019 11:50
    @xXDannyNLXx het is een goede game dat zeker. past alleen niet goed in de ps+ games imo.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 3 juli 2019 12:34
    @Markus88 Waarom dan?
    Detroit is net zo'n smaakgame als een PES dat is denk ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • 1453Cem

    • 3 juli 2019 10:51
    Beter! Hebben jullie op Pepper al gelezen dat je Pes 2019 kan claimen? Dat is niet de game, dan weten jullie dat :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Floppyhoofd_

    • 3 juli 2019 11:46
    @1453Cem hij linkte me wel gewoon door naar de store 🤔 hoef 'm niet want heb niks met voetbal, maar kwam er wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Floppyhoofd_

    • 3 juli 2019 11:48
    @1453Cem nee wacht, je hebt gelijk XD my bad haha.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 3 juli 2019 11:47
    Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Sony dit doet, je moet al die zeurpieten niet te serieus nemen. PES lijkt me ook gewoon leuk. Detroit is ook goed, maar ik volgens mij zijn we nu niet per sé beter af toch?