Namco Bandai heeft wat details bekend gemaakt voor de multiplayer modus van de role playing game Hellgate: London. Zo krijgen de echte fanatiekelingen de mogelijkheid om voor $9.95 per maand met de status van Elite Player het demonische gespuis terug naar de hel te schoppen. De speler krijgt daar het volgende voor terug:
12 Character slots in plaats van 3.Geen servers queues.De mogelijkheid om 40 items te dragen in plaats van 20.VIP-shuttles die je naar afgelegen locaties brengen.Een visueel andere uitrusting die alleen geruild mag worden met andere Elite-spelers.Toegang tot aanvullende modi, waaronder de hardcore modus.Constante support via telefoon of internet.Leiderprivileges binnen guilds.De inkomsten van de Elite-abonnementen zullen als het goed is worden gebruikt voor het toevoegen van extra content, wat twee keer per maand zal moeten gebeuren. Dit zullen onder andere nieuwe monsters, items en character classes zijn. Het is nog niet bekend of deze content ook alleen beschikbaar zal zijn voor de Elite-spelers. Hellgate: London staat gepland voor een release aan het einde van dit jaar en zal verschijnen op de pc.
"Are you talkin' to L33T?"
Reacties op: Details voor multiplayer-elite Hellgate: London
Maiskolf
xenomorph
Je zou verwachten van wel, anders hoef je alleen maar te wachten totdat die content gratis wordt(op termijn ofzo). Anders ben je als betaler wel een beetje gefuckt.
Phasys
Blizzard
Dus we gaan het zeker proberen en $10 is nog geen 7 euro dus dat valt mee!
2hot los pimpos
ConCor
sea gnome
Gamer24
Sommige vinden dit gezeik, maar het zijn wel twee totaal verschillende games…
DeRat.
Diablo
Om3g4
Phasys
Phasys
King-gniK
anonymous
Tilo
Tilo
NAAIERS!
Dit is een beetje: "Ik wil niet doen alsof je moet betalen, maar het moet toch om de volledige game waarde tot zijn recht te krijgen."
Ik ben hier absoluut niet van gediend. Deze spel ga ik dan ook niet kopen/spelen.
Dark Sepiroth
ok laat maar. interest back to 0*
corneel
Morridin
Ik las laatst nog een interview met Bill Roper (de man achter d2 en nu dus van deze game), die zei dat ze zich vooral op d2 fans richten en hun al die verslavingseffecten die d2 had ook te brengen.
Volgens mij zat er bij d2 gewoon een hardcore modus hoor waar je niet voor hoefde te betalen, dat heeft niks met mmo's te maken. En beperkt aantal char slots? Dat gaat juist tegen alle principes in van d2.
Ik wil best betalen voor maandelijkse content, dat is niet meer dan normaal (al lijkt 2x per maand me gewoon pure bullshit, no way dat dat zo snel gaat). Maar om de singleplayer/kostenloze multiplayer te gaan beperken om mensen maar maandelijks te laten betalen, zo hoeft het van mij niet meer.
mattiebo