De heavy ammo verdween wanneer spelers doodgingen, de ruimte in gingen of een cutscene te zien kregen. Deze bug zit al langer in het spel, Bungie legt nu uit waarom de bug zich manifesteert. Wanneer spelers spawnen, herstelt de game het juiste aantal kogels dat ze nog hadden. Spelers met een perk die meer ammo verschaft, krijgen minder ammo omdat deze perk later wordt toegepast dan het wapen wordt geladen. Hierdoor is het aantal kogels dat spelers hebben minder.
Een van de ontwikkelaars schrijft dat de bug verholpen moest worden door de volgorde van het inladen te veranderen: eerst de perk, dan het wapen. De kans was echter groot dat dat voor nieuwe en mogelijk ergere bugs zou zorgen. De ontwikkelaar zegt dat het uiteindelijk wel gelukt is, maar dat de patch nog op zich laat wachten tot het eind van februari.
Reacties op: Destiny-patch verhelpt verdwijnen heavy ammo
Wormpaul
Of is Destiny zo groot en (on)samenhangend geworden dat het een logge machine geworden is die bijna niet meer bij te sturen is?
Humpdog
Humpdog
melody
Ik denk dat Bungie zich daarom gedwongen voelde deze update neer te zetten als een soort zoethoudertje. Zover ik eruit lees is de patch nog niet klaar en moet er nog een hoop gebeuren om ervoor te zorgen dat een patch eind februari beschikbaar is zonder het spel weer met 10 nieuwe problemen op te zadelen.
Voor mensen die het spel niet kennen; De community is met name zo boos omdat
1. Playstation gebruikers meer content voor hun geld hebben gekregen dan xbox gebruikers
2. Dit al weinig en zeer herhalende content is.
3. Bungie het spel zo heeft gemaakt dat een dag kan duren om alle goeie spullen te krijgen (veel echte goeie spullen zijn er niet), maar ook maanden kan duren voordat je net dat item hebt wat je wilt. Vaak worden mensen buitengesloten van deelname aan moeilijke missies omdat ze niet de goeie spullen hebben gekregen.
4. Bungie alle glitches, bugs en fouten die voordelig werken voor de spelers wél binnen een week gepatched heeft
Gewoon om een indruk te geven wat de klaagpunten zijn en waarom mensen dit spel als overhyped beschouwen.
Ikzelf speel nog iedere dag 3-4 uurtjes en heb er veel plezier mee, maar kan me bij een deel van de klachten opzich wel aansluiten.
Ben benieuwd of het ze gaat lukken deze bug te fixen voor maart.
Wormpaul
Voor mensen die het spel niet kennen; De community is met name zo boos omdat
1. Playstation gebruikers meer content voor hun geld hebben gekregen dan xbox gebruikers
Nu word ik persoonlijk niet geraakt door dit maar gezien het feit dat dit nog steeds bestaat doet mij bloed elke keer weer koken omdat het gewoon zo vreselijk oneerlijk aanvoelt als 1 groep mensen zo specifiek van bepaalde content wordt uitgesloten.
Een console only game is prima maar een game op beide uitbrengen en dan specifieke content niet uitbrengen voor een deel van je "fans" die het product hebben aangeschaft is naar mijn idee een complete belediging van je klanten en toekomstige producten van Activision/Bungie zou ik om die reden met heel veel argwaan bekijken.
Ook als PS bezitter aangezien nu XboX benadeeld wordt maar volgende keer rammelt Microsoft met meer centen en sta ik in de kou met een halve game van Activision/Bungie, rare keuzes voor zo'n groot bedrijf en ik krijg er elke keer een zure smaak van in mijn mond.
Dorsos
Verder is voor mij Destiny juist wel de game van 2014. Als een titel er voor zorgt dat mijn backlog er zo door groeit kan ik niet anders dan dat constateren.
Jammer genoeg is het verre van perfect, ik mis content en ook de vele cheat/cheese methodes zijn een doorn in mijn oog. Ook het toevoegen van een matchsysteem voor raids/knightfalls zou voor mij persoonlijk handig zijn, al snap ik ook waarom ze het niet doen zodat ze meer een community opbouwen.
Toch blijf ik het oppakken om lekker weer wat te knallen. Het schiet heerlijk weg, ik krijg iedere week wel weer een paar toffe wapens of armorpieces. De dagelijkse/wekelijkse updates die daarvoor zorgen zijn leuk, zeker als je wat vaste personen hebt om mee te spelen. Daarnaast heb je nog de PvP die ik erg goed uitgewerkt vind.
EDIT: Het is eigenlijk best bizar dat (gezien bovenstaande argumenten van Melody) de game volgens mij nog best populair blijft. Ik denk dat het komt omdat er niks anders is wat zich vergelijkt met Destiny. Een beetje borderlands, een beetje COD, een beetje Halo. Het vult een gat op dat ligt tussen de MMO-games en typische PvP shooters.
Dorsos
Wormpaul
Qua reacties probeer ik beetje on-topic te blijven :)
Ries
RavenMMG
dan heb je die bounty zo, maar is niet de moeite waard
melody
Wat betreft je Thorn: zie ook post van Raven (wapens met void gebruiken, ik adviseer praedyths revenge in control, hiermee krijg ik makkelijk 10-15 kills per potje met weinig deaths vanwege de afstand).
Afhankelijk van je klasse ook abilities met void gebruiken.
En als je met wat vrienden de rumble in gaat hebben ze je met 3 potjes geholpen (nb andere mensen vinden dit over het algemeen niet leuk).
Denk er aan: een kill met void is 5 punten, een death is 2. Je gaat met een K/D van 0.5 dus nog steeds omhoog. (je moet naar 500).
Succes!
Dorsos
Ik gebruikte ook mijn Titan defender class, met de void-plakgranaat. Mocht ik nog zelf neergeknald worden probeerde ik nog zo'n granaat achter te laten, werkte best vaak. Verder had ik ook een body armor perc waarmee ik 2 granaten had.
NL-Fortuna
ArrivedDragoon
Ries
Het is jammer dat die wapens zo traag zijn, machinegun niet enkel ammo is een drama. Jammer dat er geen void dmg op een auto rifle zit, met mijn SOS payback is dat dan zo gepiept, net een minigun haha ! Bedankt voor je info in ieder geval melody, en aan Dorsos hieronder ;)
ps. speel met Hunter
melody