Nieuws

Destiny krijgt betaalde emotes

Aan te schaffen met nieuwe geldeenheid Silver

Geschreven door Aida . op
Destiny krijgt nieuwe emotes die alleen kunnen worden aangeschaft met een nieuwe vorm van geld genaamd Silver. Deze nieuwe geldeenheid is aan te schaffen met echt geld in de PlayStation Store of Xbox Market. Dit laat Bungie weten.

Tess Everis, de verkoper uit The Special Order, gaat 18 nieuwe optionele emotes verkopen. Deze emotes zijn alleen aan te schaffen met Silver, een nieuwe vorm van geld, en dus niet met het normale in-game geld in Destiny. Meer details over de emotes en de aanschafprijs ervan worden op 13 oktober vrijgegeven.

Spelers die Destiny spelen krijgen een kleine hoeveelheid Silver gratis, waarmee zij een van de nieuwe emotes kunnen aanschaffen en testen. Bungie benadrukt dat deze emotes volledig optioneel zijn en verder geen invloed hebben op het verhaal. 

Volgens Kotaku zijn er bronnen die melden dat Destiny helemaal geen betaalde uitbreidingen meer krijgt. Het is volgens hen de bedoeling dat Destiny gratis missies krijgt tot herfst 2016, wanneer het vervolg uit moet komen. Dit heeft Bungie zelf echter nog niet bevestigd.

Bron: Bungie

Dit artikel delen:

Lees meer

'Ubisoft onthult binnenkort Far Cry Primal' Nintendo valt niet meer onder de top 100 merken
23

Reacties op: Destiny krijgt betaalde emotes

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Humpdog

    • 6 oktober 2015 10:13
    Lol en ik zat te denken om weer te beginnen. Ik heb geen enkele uitbreiding. Volgens sommige is Taken King wat Destiny eigenlijk moet zijn. Laat maar dan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • XXMiMa20XX

    • 6 oktober 2015 11:05
    Waarom zou dit je ervan weerhouden om Destiny TTK te spelen? Dit is volledig optioneel en heeft geen invloed op progressie in de game. Enkel om te showen, verder niets. Met deze micro transacties worden misschien kleinere updates of zelfs aanstaande DLC misschien wel goedkoper en/of gratis.

    Daarnaast is TTK uitbreiding meer dan zijn geld waard en als je het collectieve pakket koopt voor 60euro heb je helemaal een koopje!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • sollitdude

    • 6 oktober 2015 12:40
    Wat jij een koopje noemt, noem ik uitbuiterij. Je betaalt 10 euro voor het spel, en 100 voor de rest.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 6 oktober 2015 13:28
    hoe maak jij van 60 euro zo ineens 110 euro? geen kritiek hoor, ben gewoon echt nieuwsgierig naar waar je die bedragen vandaan haalt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • sollitdude

    • 6 oktober 2015 17:51
    dat is in het algemeen met alle spellen die pay2play zijn of worden. kijk maar, over een half jaar krijg je speciale weaponskins die je kan unlocken voor 2 euro en al da troep. dan hebben ze een special aanbieding. destiny voor 10 euro, en alle dlc's en micro's voor 100 euro.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • sollitdude

    • 6 oktober 2015 17:59
    dat is in het algemeen met alle spellen die pay2play zijn of worden. kijk maar, over een half jaar krijg je speciale weaponskins die je kan unlocken voor 2 euro en al da troep. dan hebben ze een special aanbieding. destiny voor 10 euro, en alle dlc's en micro's voor 100 euro.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • sollitdude

    • 6 oktober 2015 17:59
    dat is in het algemeen met alle spellen die pay2play zijn of worden. kijk maar, over een half jaar krijg je speciale weaponskins die je kan unlocken voor 2 euro en al da troep. dan hebben ze een special aanbieding. destiny voor 10 euro, en alle dlc's en micro's voor 100 euro.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MacUseless

    • 6 oktober 2015 13:36
    Gaan ze de TF2 richting op ? Wordt het straks nog F2P met een market voor Hats en Taunts en Emotes ect.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tweewh33ler

    • 6 oktober 2015 13:41
    lol, betaalde emotes!? Wat een pauperzooi zeg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • unipro81

    • 6 oktober 2015 14:00
    Hehe, en iedereen vliegt er weer bovenop.

    Ze gaan er de services van hun live team mee betalen/uitbreiden. Daarnaast gaat het inderdaad om dansjes, etc. Niets spannends en op geen enkele wijze van invloed op gameplay of progressie. Iedereen zeiken….en vervolgens kopen 80% van de mensen die zooi ook nog. Ik sluit het ook niet uit…heb al zoveel value for money vanuit Destiny…

    @sollitude…hoe kom je er nu bij. Ja als early adapter inderdaad, maar Destiny is niets duurder dan andere AAA games.

    Voor wat betreft dat Kotaku verhaal, mij lijkt het me een 'sterk' verhaal. Ik blijf er vanuit gaan dat er helemaal geen Destiny 2 komt, maar ze echt 10 jaar gaan voortbouwen.-borduren op wat er nu staat. Dus elk jaar 2 expansions en een 'year x version'. Dat is dan omgerekend 80 per jaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hellraidermike

    • 6 oktober 2015 16:43
    Er is al een destiny 2 opkomst lol.

    Het is gewoon weer de zoveelste cash grab game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • unipro81

    • 6 oktober 2015 17:20
    Says who?

    Ik heb noch Bungie, noch Activision iets officieels horen melden over "Destiny 2". Wel over een tien jaren plan met Destiny…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenMMG

    • 6 oktober 2015 22:19
    10 jaren plan met activision
    Er is niks over 10 jaar Destiny gezegd

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 7 oktober 2015 15:43
    Dat is er wel degelijk. "On May 21, 2012, a publishing contract between Bungie and Activision was published by the Los Angeles Times. The ten-year contract originally had been entered into evidence under seal in Activision's lawsuit against former Infinity Ward employees Jason West and Vincent Zampella, but was later unsealed by the judge in that case.[42][43][44] The contract outlined an agreement between Bungie and Activision to develop and publish, respectively, four Destiny games, with the first to be released in the second or third quarter of 2014."

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • unipro81

    • 8 oktober 2015 10:26
    Ik miste ook een stukje "info" maar dan nog…wat is de definitie van een "game".

    Bungie zou, mijns inziens, gek zijn als ze dit niet (for lack of a better word) uitmelken a la WoW. Met voldoende DLC en "YEAR X" releases kunnen ze Destiny werkelijk de complete lifecycle van de consoles mee laten gaan.

    Neemt niet weg dat er geen enkele betrouwbare bron is die bevestigd heeft dat er een Destiny 2 in ontwikkeling is. Al die zogenaamde geruchten bleken toch om de taken king te gaan.

    Persoonlijk vind ik het dubbel. Een destiny twee is welkom, mits ik mijn vault en characters mee kan nemen, maar noodzakelijk is het voor mij niet.

    Je zou zelfs kunnen stellen dat met Vanilla, Dark Below, House of Wolfs en nu The Taken King….de vier spellen er al zijn zelf. Wat daar in een contract als spel wordt genoemd hoeft niet persé dezelfde definitie te zijn die wij er aan geven.

    Los daarvan, als je een beetje logisch nadenkt dan weet je in ieder geval dat Destiny als product nog wel even blijft bestaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pepsi

    • 6 oktober 2015 14:05
    Dit hoeft niet perse een slechte ontwikkeling te zijn, net als in de echte wereld zou er binnen een game gewoon met geld betaald moeten kunnen worden. Wel vind ik dat Activision dan wel moet zorgen dat het inkomensafhankelijk is, zodat mensen met wat minder te besteden toch genoeg kunnen uitgeven in de game. Of men zou een soort belastingtarief kunnen hanteren, waardoor een deel van de munten bij mensen met veel munten verdeeld wordt onder de andere spelers of dat iemand met veel echt geld minder munten ontvangt bij het aankopen. Er zijn genoeg creatieve en vooral sociale oplossingen te bedenken voor deze nieuwe toevoeging, de tijd zal het leren hoe Activision hier mee omgaat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 6 oktober 2015 14:12
    Tja zolang mensen dit soort pauper dingetjes kopen blijft men het aanbieden en de bedrijven geef ik geen ongelijk daarin.

    Ik vermaak me enorm met Destiny The Taken King maar alle poes pas als dit soort zooi hoeft voor mij niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 6 oktober 2015 17:10
    al ze de tea-bag emo hebben geef ik er graag geld aan uit ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Panzermeister

    • 6 oktober 2015 19:09
    Tis gewoon een beetje pauper dit idd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • batsumoto

    • 6 oktober 2015 19:19
    De game is behoorlijk verbeterd sinds TTK, maar betaalde emotes? Kom op Bungie, ik had nog een beetje respect voor jullie over.