Nieuws
Xbox Games with Gold

De Xbox Games with Gold van juli zijn bekend

Met onder andere Inside en Castlevania: Symphony of the Night

Geschreven door Michel Musters op
Microsoft heeft de Xbox Games with Gold van juli bekendgemaakt.

Mensen met Xbox Live Gold kunnen zonder verdere kosten van 1 tot 31 juli de game Inside downloaden op hun Xbox One. De spannende adventure-platformer is ontwikkeld door Playdead, de makers van Limbo.

Verder is vanaf 16 juli tot 15 augustus Big Crown: Showdown te downloaden, is van 1 tot 15 juli Castlevania: Symphony of the Night beschikbaar en kan met van 16 tot 31 juli Meet the Robinsons binnenhalen. De games zijn in onderstaande trailer kort in actie te zien.

Dit artikel delen:

Lees meer

EA Access vanaf 24 juli beschikbaar voor PlayStation 4 Het keerpunt van 2019 - Gamer.nl Podcast 233
10

Reacties op: De Xbox Games with Gold van juli zijn bekend

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • denver

    • 1 juli 2019 09:00
    Respectievelijk 91 en 93 op Metacritic; ben benieuwd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 1 juli 2019 09:32
    Inside is ook echt een goeie game, mocht je die nog niet gespeeld hebben dan is dit je kans

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 1 juli 2019 09:37
    Miljoenmiljardduizend keer beter dan PS+ deze maand

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Floppyhoofd_

    • 1 juli 2019 10:16
    @Sander999 echt niet!!!!! Nog véél beter dan dat XD ga maar overstappen op live denk

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 1 juli 2019 10:18
    @Floppyhoofd_
    Oké oké, misschien iets overdreven. Ik heb geen Xbox maar ik kijk jaloers naar de Gamepass en naar deze games bij Gold.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 1 juli 2019 10:51
    @Sander999 als je inside OF castlevanis SOTN nog *niet* in je bezit hebt ondertussen na al die jaren dat ze uit zijn , zou je jezelf wel heel erg moeten schamen … :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 1 juli 2019 12:17
    @casualkiller
    Dat ik ze al bezit (op meerdere platforms) maken het nog niet minder goede games en is totaal irrelevant aan deze discussie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 1 juli 2019 14:11
    @Sander999 waar zeg ik precies dat het geen goede games zijn ? als je (niet JIJ maar als in het algemeen. ) 13 jaar de tijd hebt gehad om SOTN te kopen (of 23 jaar… hoe je het maar bekijkt :) )… en tot nu toe gewacht hebt daarmee, dan zou je jezelf moeten schamen! Diep!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ToMaX99

    • 1 juli 2019 21:00
    @Sander999 gamepass leek me altijd te veel extra geld… Maar met gamepass ultimate kan je echt belachelijk veel voordeel halen. Je kan tot 36 maanden gold om zetten naar gamepass ultimate voor 1 euro… Heb ik dus gedaan… Dat is dus 130 euro voor 3 jaar alle nieuwste MS games en meer… Halo! Gears! Ori! The outer worlds en veeel veeeeel meer.

    Ja ik ben een xbox bezitter en fan, maar deze value is belachelijk goed. Ben nu state of decay aan het spelen en voelt als gratis aan. Bizar!

    Als tegen prestatie blijf ik ook de volgende generatie zeker trouw. Zelfs al zou de volgende X minder krachtig zijn dan de PS5.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • sandervs

    • 2 juli 2019 12:23
    Eindelijk twee games die ik ook wel zou willen kopen, meteen gedownload, top Xbox!