Nieuws
Red Faction 2

De Xbox Games with Gold van augustus zijn bekend

Met Red Faction 2 en Portal Knights

Geschreven door Michel Musters op
Microsoft heeft de Xbox Games with Gold van augustus bekendgemaakt.

Zoals gebruikelijk gaat het om twee Xbox One-games en twee Xbox-games, waarbij de Xbox-spellen ook speelbaar zijn op Xbox One via backward compatibility. De games zijn zonder verdere kosten te downloaden voor mensen met een Xbox Live Gold-abonnement.

De gehele maand augustus is de Xbox One-game Portal Knights te downloaden. De coöperatieve actie-rpg bevat procedureel gegenereerde levels. Van 16 augustus tot en met 15 september kan daarnaast de mech-brawler Override: Mech City Brawl binnengehaald worden.

Een originele Xbox-game is deze maand het hoogtepunt: het is de klassieke THQ-shooter Red Faction 2, die zich ver in de toekomst afspeelt. Deze is van 16 tot en met 31 augustus. Van 1 tot en met 15 augustus kan de motorcrossgame MX Unleashed gedownload worden.

Dit artikel delen:

Lees meer

Asterix and Obelix XXL krijgt een remaster Update: PlayStation 4-versie van Cuphead vandaag beschikbaar
9

Reacties op: De Xbox Games with Gold van augustus zijn bekend

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    StormX

    • 29 juli 2020 08:32
    Xbox 360? Die ervoor nog zo te zien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 29 juli 2020 08:40
    zit niks boeiends meer tussen laaste tijd bij games with gold.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aerofox81

    • 29 juli 2020 08:51
    Ik vond WRC-8 laatst nog wel leuk om gratis te krijgen, maar volgens mij hebben we dit jaar echt niet veel soeps gehad. GWG heeft denk ik geen prioriteit meer en alle focus gaat naar Gamepass.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 29 juli 2020 09:34
    Heden is komen te overlijden: Games with gold..
    Het is echt om te janken dit.
    Dat daar niemand binnen Microsoft zit die zich bedenkt dat een paar maandjes goed knallen met Gold Games sommige spelers allicht kan overtuigen voor Xbox te kiezen. Het zet in ieder geval je brand in een goed daglicht.. maar nee; de neerwaartse spiraal blijft onverstoord door gaan op het gebied van GwG.. Met de geruchten van gratis live is het denk wel duidelijk; alle aandacht gaat naar Pass en ergens begrijp ik dat ook wel; De vele ideeën worden gekneed naar 1 spectaculair aanbod.
    Of de free games helemaal gaan stoppen weet ik niet; ik zou het wel jammer vinden. Vaak zat kregen we echt een mooi spel er bij. Ik keek er altijd wel naar uit. We gaan zien wat het word.. ik had het echter heel anders aangepakt deze maanden.. misschien wordt er iemand op tijd wakker.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 29 juli 2020 10:14
    @kleinekoosjer Zoals je al zegt gold gaat er waarschijnlijk uit en is afgeschreven denk ik bij micro voor gamepass.
    Gelukkig zit daar wel vaak een dikke titel tussen zoals tomb raider toen een maand na release en metro exodus.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 30 juli 2020 16:40
    @hulstpower Oh over pass ben ik meer dan tevreden.. En sinds ik dat heb boeit mij gwg niet echt meer.. Soms zit er nog iets moois tussen.
    Ik vond het altijd vet om dingen te proberen die ik anders niet gekocht zou hebben (daar is gwg toch een beetje voor).. maar als er 1 dienst goed is om dat aan te bieden is het gamepass wel (naast de daadwerkelijke toppers uiteraard, want die staan er ook).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 29 juli 2020 16:58
    Wat een verwennerij zeg :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 30 juli 2020 16:41
    @xeros tranen!!! oooh the humanity..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    melody

    • 29 juli 2020 20:43
    Idd zeer matige keuzes. Ik geniet zelf de laatste tijd eigenlijk nog het meeste van de free play days. Afgelopen tijd toch o.a. MotoGp 20, Hunt:Showdown en Ash of Gods een heel weekend door kunnen ploegen. Ook zover (uit) gespeeld dat ik ze daarna niet meer hoefde te kopen, maar toch veel plezier van gehad.