Nieuws
Crash Bandicoot 4: It's About Time

De PlayStation Plus-games van juli zijn bevestigd

Met o.a. Crash Bandicoot 4 en The Dark Pictures: Man of Medan

Geschreven door Michel Musters op
Sony heeft bevestigd welke games PlayStation Plus Essential-leden in juli kosteloos kunnen claimen.

De games lekten begin deze week al uit, maar nu zijn ze bevestigd. Het gaat om de platformer Crash Bandicoot 4: It's About Time, de filmische horrorgame The Dark Pictures: Man of Medan en de coöperatieve multiplayergame Arcadegeddon. De spellen kunnen van 5 juli geclaimd worden.

Sinds kort is het vernieuwde PlayStation Plus beschikbaar in Europa. Hoewel er drie verschillende abonnementsvormen zijn, is de goedkoopste 'tier' - Essential - nog altijd goed voor een paar gratis games per maand.

Tot en met 4 juli kunnen PS Plus Essential-leden nog God of War (2018), Nickelodeon All-Star Brawl en Naruto to Boruto: Shinobi Striker claimen.

PlayStation Plus

Dit artikel delen:

Lees meer

'Tweede speeltest voor nieuwe Skate wordt komende week gehouden' Spellbreak-ontwikkelaar Proletariat voegt zich bij Blizzard
10

Reacties op: De PlayStation Plus-games van juli zijn bevestigd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Riyakuya

    • 30 juni 2022 08:40
    Crash 4 is zeker een mooie toevoeging. Ik moet me er nog steeds eens toe zetten om die game verder te spelen. De besturing staat me niet helemaal aan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    BoobyPhysics

    • 30 juni 2022 09:12
    tis toch nie waar daze ons zo gaan proberen over te halen om ons ps plus te upgraden

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 30 juni 2022 10:30
    @BoobyPhysics Die vat ik niet helemaal, en dan heb ik t niet eens over de leesbaarheid van de zin.
    Het is toch een prima collectie games? En die krijg je dus ook op t basis niveau. Dus waarom ze hiermee mensen zouden proberen over te halen gaat even langs me heen.
    Tenzij het sarcasme was, in dat geval, haha, grappig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 30 juni 2022 13:54
    @BoobyPhysics

    Uh wat hoezo proberen ze ons over te halen om een tier ( of twee tiers)hoger te gaan. Het is maar wat je wilt hebben maar de eerste tier bied ook genoeg content.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 30 juni 2022 10:20
    Net mijn fysieke versie van de Xbox weten te verkopen. Echt een top game. Maar moeilijk niet normaal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 30 juni 2022 10:32
    @Snoop213 Dat had ik dus ook met de remasters van de 1e 3. Terwijl ik die destijds als origineel toch allemaal heb uitgespeeld. Geeft maar weer aan hoeveel makkelijker games door de jaren heen zijn geworden. Als er dan een game uitkomt die wat pittiger is kunnen we t niet meer.
    Dat zeg ik ook altijd tegen mensen die miepen dat souls games te pittig zijn. Dan moet je een game als Ninja Gaiden of Battletoads op de NES eens gaan spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 30 juni 2022 10:44
    @Messtranor dacht je van pop n twinbee op de snes. Door die game ben ik gaan vloeken

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 30 juni 2022 10:58
    @Messtranor Ja dat is helemaal de waarheid maar het allerlaatste level van deel 4 dat neigt naar complete krankzinnigheid. Zeker als je die 100 procent wil voltooien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 30 juni 2022 11:24
    PS geeft tenminste toffe games weg, crash 4 nog op een lijstje staan om te kopen ooit maar dat is nu niet meer nodig :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • tremere

    • 30 juni 2022 13:07
    Haha geweldig, ben nog net begonnen met God of war en dit zijn ook beste spellen, ik hoef voorlopig niks te halen :D.