Nieuws
bioshock

De PlayStation Plus-games van februari zijn bekend

Met onder andere Bioshock: The Collection

Geschreven door Michel Musters op
Sony heeft de PlayStation Plus-games van februari bekendgemaakt.

Vanaf 4 februari kunnen PS Plus-leden zonder verdere kosten Bioshock: The Collection binnenhalen. In dit pakket zitten de singleplayercampagnes van Bioshock, Bioshock 2 en Bioshock Infinite. Alle drie de games zijn in 1080p en 60 fps speelbaar.

Verder is ook De Sims 4 gratis voor PlayStation Plus-leden. De immens populaire franchise laat spelers het leven van virtuele mensen bepalen. Complete huizen kunnen gebouwd en ingericht worden. De Sims kunnen vervolgens opgroeien, studeren, werken, trouwen en kinderen krijgen.

Naast bovenstaande games kunnen PS Plus-leden ook aan de slag met de PlayStation VR-game Firewall Zero Hour.

Dit artikel delen:

Lees meer

Switch wereldwijd 52,48 miljoen keer verscheept Strategische kaartgame Monster Train aangekondigd
19

Reacties op: De PlayStation Plus-games van februari zijn bekend

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Janzijnvader

    • 30 januari 2020 08:56
    Dat is geen verkeerde maand, leuke games!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 30 januari 2020 09:41
    Holy sh*t.. dat is echt een hele dikke maand. Proficiat! .. XBox letten we op!!!?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Millman7

    • 30 januari 2020 11:19
    @kleinekoosjer onnodige reactie. Playstation heeft ook bizar magere maanden. Altijd dat gedoe over rivaliteit tussen xbox en playstation…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 30 januari 2020 12:46
    @Millman7 eens. Fanboyism is zo vervelend.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 30 januari 2020 11:47
    @kleinekoosjer game pass…. ps letten we op !!!?? Mooie maand voor de playstation

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 30 januari 2020 14:59
    @Aces-82 @Millman7 @darkmanwls @MMo-veteran.. Denk dat mijn bericht niet helemaal duidelijk was of verkeerd begrepen wordt.. Maar ik heb een Xbox en geen PS. Ik vind dit gewoon een erg sterke maand voor PS. Zij krijgen hiermee 4 AAA titels. Vandaar de proficiat. . Gold valt de laatste tijd wat tegen. Her en der wel een fraaie game en ik wil en ga er ook niet verder over zeuren (ik zie het nog steeds als gratis games dus ben altijd wel redelijk tevreden). Niet dat het een wedstrijd is, maar vaak zat 'winnen' wij met de maandelijkse free games. Anyhoe; was verder geen fanboyism -> ik ben blij voor een ander, dat kan ook.. Lang leve XBox etc. etc. ;-)

    Gamepass is inderdaad goud; maar daar hadden we het nu niet over. Die service is insane goed en wordt maar beter en beter. Binnenkort al Division 2 hoorde ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Millman7

    • 30 januari 2020 15:08
    @kleinekoosjer we hebben het niet over de gamepass maar wel over xbox gold omdat?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 30 januari 2020 15:49
    @Millman7 Omdat het hier over de maandelijkse free games gaat.. Zowel Aces-82 als Mmo-veteran retalieren mijn opmerking met 'en game-pass dan..' vandaar mijn opmerking. Nogmaals; jullie discussiëren hier met de verkeerde.. Ik heb in mijn tekst nooit iets gezegd over rivaliteit tussen de 2 systemen waar jij naar refereert al kan ik de misvatting op mijn eerste bericht begrijpen, maar dacht dat correct uitgelegd te hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 30 januari 2020 21:58
    @kleinekoosjer Maar gamepass is toch eigenlijk gewoon hetzelfde principe alleen in een ander jasje gegoten?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 31 januari 2020 13:46
    @Mmo-veteran Die begrijp ik niet helemaal.
    GOLD is een lidmaatschap om online te kunnen spelen.
    Je krijgt iedere maand 4 games (2x Xone, 2x 360/Original X) erbij.

    Gamepass is een online game library waar je voor een maandelijks bedrag games uit mag plukken en kan spelen.
    Aanbod komt en gaat.

    Ultimate Gamepass is een combinatie van de 2 en dan krijg je ook de Gamepass op de PC.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 30 januari 2020 10:04
    Xbox heeft gamepass, Let daar maar even op. Echt een heerlijke service.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • EdwinVP

    • 30 januari 2020 10:37
    Waren wat mindere maanden maar vorige maand Uncharted collection en nu Bioshock…en ook nog een VR game. Nu wel weer blij met m'n PS+. Nu alleen t volgende probleem, tijd…haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • lavadragonista

    • 30 januari 2020 10:44
    Bioshock 2 en Infinite echte aanraders!! Sims is leuk voor de vrouw.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    StormFox

    • 30 januari 2020 15:21
    @lavadragonista Top, nu nog een vrouw vinden maar wie weet lukt dit ook in Februari :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • lavadragonista

    • 30 januari 2020 15:37
    @StormFox haha ja. Ik hoop het voor je!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 30 januari 2020 16:27
    @StormFox Misschien kun je simuleren dat je er eentje vindt in The Sims

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    StormFox

    • 31 januari 2020 11:30
    @fonsrutte Ik ben dol op gamen, maar er gaat niks boven een echte vrouw

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Linksquest

    • 31 januari 2020 10:28
    Voor mij deze keer een mindere maand, Bioshock heb ik al fysiek en heb niks met de Sims en heb geen VR, maar goed, kan niet elke maand perfect zijn. Bioshock is wel tof.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    NeoRoy

    • 1 februari 2020 09:34
    Dat gezeur over Xbox vs Playstation. Ik heb pas geleden een PS4 gekocht naast mijn xone en Switch. Enige reden waarom ik xbox prefereer is de controller. Controller van Xbox vind ik fijner dan de Ps4. That's it! De exclusives van de ps4 is beter dan die van xbox(vind ik). Nu heb ik de ps4 gekocht om vette titels als GoW, Uncharted en The last of us te kunnen spelen. Ik kan elke Xbox only fan aanraden om zijn gamewereld groter te maken en die shit te spelen want ooh wat is dat Vet!!! Stop met die kansloze discussie en probeer te genieten van wat de game industrie je te bieden heeft. Misschien met meerdere consoles thuis of via Twitch of whatever. Niemand kan ontkennen dat wat Nintendo, Playstation en Xbox biedt gewoon absoluut vet is op ieder platform. Ik geniet hier nog even van mijn zoontje die helemaal los gaat met Rocket league. Cross play waar doen we moeilijk over? Game ze en geniet ervan!!!!!!