De laagdrempelige gameplay van CS: Condition Zero | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Nu Ritual Entertainment de fakkel van Gearbox heeft overgenomen bij de ontwikkeling van Counter-Strike: Condition Zero verschijnt er ook steeds meer informatie over deze blockbuster. In tegenstelling tot wat je eerder kon lezen is men niet opnieuw begonnen met Condition Zero, maar gebruikt men veel materiaal van Gearbox. Verder zal CS: CZ een laagdrempelige gameplay hebben, zodat je een paar mi ies speelt en dan weer stopt. Net als bij een racegame waar je een aantal parcours rijdt om daarna weer iets anders te doen. Something to keep in mind that one of the major challenges facing Ritual that Gearbox also faced, is that a key point of the succe of the Counter-Strike franchise has been the low system requirements to run the game. Although it's tempting to totally revamp the rendering engine and crank up the poly counts to the standards of today, given that a lot of the elements of CZ will be rolled out to the existing Counter-Strike player base it's just a bad idea. Ritual is doing what they can to improve upon the look of the game and have upped the poly counts a bit, but nothing mind blowing.Verder komen we uit deze preview te weten dat een aantal wapens alleen in de singleplayer campaign zal voorkomen. Het gaat dan om de blow torch, camera, fiber optic camera, radio en remote controlled bomb. Al met al is men erg positief over het spel en lijkt Ritual op het goede spoor te zitten.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou