Nieuws
cyberpunk 2077

De kaart van Cyberpunk 2077 is uitgelekt

Bekijk de map van Night City

Geschreven door Michel Musters op
Een foto van een fysieke versie van de kaart van Cyberpunk 2077 is uitgelekt.

De foto lijkt te komen van de Collector's Edition van Cyberpunk 2077, waar een fysieke kaart van de gamewereld bij zit. Ook zit er een foto bij van een aantal kaarten die bij de Collector's Edition zitten.

Het is voor het eerst dat de volledige map van Night City, de locatie waar Cyberpunk 2077 zich afspeelt, te zien is. De foto's werden in eerste instantie gedeeld via Reddit en het is nog niet bevestigd dat de foto's helemaal op waarheid berusten. Wel oogt de map vrij authentiek.

Daarbij zijn de foto's niet heel scherp, waardoor kleiner afgebeelde locaties op de map slecht zichtbaar zijn. Grotere wijken zijn wel duidelijk zichtbaar, waaronder Northside Industrial District, Little China en Arasaka Waterfront in het noorden, Westbook in het oosten, Pacifica in het zuiden en Night City, Corpo Plaza en Vista Del Ray in het midden.

Cyberpunk 2077 verschijnt op 19 november voor pc, PlayStation 4 en Xbox One. De game is vanaf dag één ook speelbaar op Xbox Series X/S en PlayStation 5, al komt de next-gen update voor de game pas later uit.

Cyberpunk 2077

Dit artikel delen:

Lees meer

Godfall-spelers moeten altijd online zijn Age of Empires 3: Definitive Edition verbetert een imperfecte rts
23

Reacties op: De kaart van Cyberpunk 2077 is uitgelekt

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Omnikon

    • 5 oktober 2020 11:16
    Ik twijfel nog steeds heel erg of ik de ps4 editie op release op ps5 ga spelen of dat ik wacht op de officiële ps5 release/patch…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Hubert

    • 5 oktober 2020 11:23
    @Omnikon dan kan je lang wachten. die komen pas in 2021

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Omnikon

    • 5 oktober 2020 12:52
    @Hubert I know, weet ook niet of ik het vol ga houden… tegelijkertijd komen er gelukkig veel andere toffe games uit

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mcbrew

    • 5 oktober 2020 13:36
    @Hubert Zo ontzettend lang duurt et niet meer voor het 2021 is :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tinus Tussengas-1

    • 5 oktober 2020 11:26
    @Omnikon ik wacht op de next gen upgrade. Die paar maanden kunnen er ook nog wel bij. Ik ga denk ik eerst maar aan de slag met de nieuwe AC en Ori.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aquemini

    • 5 oktober 2020 11:31
    Nog 1 maand! :-D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    HunterSeeker

    • 5 oktober 2020 11:37
    toch jammer dat je alleen first person speelt in een wereld waar uiterlijke aanpassingen een grote rol spelen en je er niks van ziet bij jezelf.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 5 oktober 2020 12:40
    @HunterSeeker Helemaal mee eens. Dit spel had zoveel vetter geweest als het 3rd person was.. of in ieder geval de optie had om te switchen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 5 oktober 2020 14:08
    @kleinekoosjer
    Zullen we eerst even wachten tot de game uit is (en je ‘m überhaupt gespeeld hebt) voordat je zulke uitspraken doet?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 5 oktober 2020 15:46
    @niqomipa Ik snap zijn uitspraak ergens wel hoor. Ik heb dit ook al in mindere maten met COD MW. Je krijgt vette skins maar je ziet er niks van behalve op het main menu. Daarom loop ik meestal gewoon rond met wat skins uit de "battle pass" of Mil-sim. Waarom zou ik geld neertellen voor een skin die ik niet zie? Of energie er in steken om een bepaalde skin te unlocked. (Of zoals in cyberpunk het enorm customizen van mijn character als ik het toch niet zie).

    Lijkt mij veel vetter om mijn eigen character te kunnen zien in 3rd person dan in 1st person in cyberpunk. Net zoals in Star Wars Battlefront 2 waar je de keuze hebt, dan kies ik altijd voor 3rd person zodat ik mijn unlocked skins of Hero's kan zien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 5 oktober 2020 19:28
    @Paxopoxo
    Ik snap zn verhaal ook, maar het is veel te vroeg om keihard te stellen dat ‘de game zoveel vetter was geweest in 3rd perron’. Dat kan je nog helemaal niet weten 😉

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 5 oktober 2020 14:50
    @HunterSeeker Misschien in spiegels of in de cutscenes? Ik ben juist wel voorstander van first-person in een sfeervolle game als dit, het plaatst je meer in de game dan wanneer de camera erachter zweeft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TheDeeGee

    • 5 oktober 2020 18:31
    @clandestine666

    Optie had toch mogelijke geweest? Iedereen blij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TheDeeGee

    • 5 oktober 2020 18:30
    @HunterSeeker

    Daar denk ik precies het zelfde over.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • SubsidedLemon

    • 5 oktober 2020 12:28
    Dit is niet van de collectors edition. Er zitten ansichtkaarten en een map bij de fysieke standard edition.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pascal08

    • 5 oktober 2020 12:45
    Leuk leuk, ik hoop nog altijd op vliegende auto’s ☺️

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TommyVercetti

    • 5 oktober 2020 13:05
    @Pascal08 Is een groot gemis zou je de ultieme Blade Runner, Elysium ervaring geven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pascal08

    • 6 oktober 2020 12:27
    @TommyVercetti I know right.
    Geen vliegende auto’s voelt een beetje aan als gaming vrijheids beroving ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Djobba007

    • 5 oktober 2020 14:44
    Oogt wat aan de kleine kant. Verder geen oordeel over, zolang de open wereld maar echt leeft en er veel gebeurd. Je kunt natuurlijk ook verticaal ontdekken (de hoogte in). Liever wat kleiner en levendig dan groot en leeg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 5 oktober 2020 14:51
    @Djobba007 Precies!🙂