Nieuws
Star Wars Jedi: Fallen Order

De boxart van Star Wars Jedi: Fallen Order is onthuld

Game wordt dit weekend uitgebreid getoond

Geschreven door Michel Musters op
Electronic Arts en Respawn Entertainment hebben de boxart van Star Wars Jedi: Fallen Order onthuld.

De boxart is hieronder te zien. De standaard editie heeft hoofdpersonage Cal Kestis in het midden met diverse personages daar omheen. Tevens is de boxart van de deluxe editie uitgegeven, waarin Cal alleen is te zien.

Star Wars Jedi: Fallen Order wordt dit weekend uitgebreid getoond op EA Play, het evenement dat Electronic Arts houdt in plaats van op E3 aanwezig te zijn.

Jedi: Fallen Order draait om het falen van de Jedi Order na Episode 3. Spelers nemen de rol aan van de beginnende Jedi Cal Kestis, die Order 66 overleeft en op de vlucht is voor The Empire. De game van Respawn Entertainment komt op 15 november uit op PlayStation 4, Xbox One en pc.

Star Wars Jedi: Fallen Order
Star Wars Jedi: Fallen Order

Dit artikel delen:

Lees meer

My Friend Pedro verschijnt eind deze maand op Steam en Switch De lanceringstrailer van Crash Team Racing Nitro-Fueled
10

Reacties op: De boxart van Star Wars Jedi: Fallen Order is onthuld

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Markus88

    • 7 juni 2019 09:02
    is het alleen te zien voor mensen die het evenement bezoeken of kunnen mensen thyuis via een stream mee kijken of zo? is niet helemaal duidelijk eerlijk gezegd voor mij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MelvinChowder

    • 7 juni 2019 10:57
    @Markus88 EA play is live te volgen via EA's youtube en twitch kanaal :)

    Link naar de YT: https://www.youtube.com/watch?v=isvyP3Bu2rc

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Devenace

    • 7 juni 2019 11:59
    Ah een zwart persoon met helm, wie had dat ooit gedacht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MelvinChowder

    • 7 juni 2019 12:00
    @Devenace Wat is daarmee?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Devenace

    • 7 juni 2019 16:27
    @MelvinChowder Niks, dacht dat het een Star Wars pendelbusje was.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 7 juni 2019 12:08
    @Devenace dat is een inquisitor zoals geïntroduceerd in star wars rebels. Zij waren de rechterhand van darth vader tijdens het opjagen van de overgebleven jedi. Dus best logisch dat uiterlijke kenmerken dan op hem zijn geïnspireerd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MelvinChowder

    • 7 juni 2019 12:18
    @obi-twan kenobi Inderdaad! Dacht ik ook al meteen aan. Vond de reactie ook al raar omdat Star Wars juist vol zit met witte armor + helm (stormtroopers/clones)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 7 juni 2019 11:59
    Very nice!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jumpman

    • 7 juni 2019 13:00
    Al 6-7 jaar koop ik om persoonlijke redenen geen games meer van EA, maar denk dat ik me deze keer laad verleiden naar de Dark Side. Begin best wel zin te krijgen in deze game ::D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 7 juni 2019 16:03
    Ben erg benieuwd