"En dan doen we een alfa, net zoals Minecraft. Mensen betalen een X aantal dollars en krijgen vroege, goedkope toegang", aldus Hall. "En wanneer (DayZ) zich dan in de bètafase bevindt, gaat de prijs omhoog, laten we zeggen 10 dollars. En wanneer het spel in de winkels ligt, komt er weer 10 dollar bij."
Hall liet in een eerder interview weten dat de alfa op zijn vroegst in juni van start gaat. Hij wil zeker weten dat de achterliggende serverarchitectuur in orde is. Momenteel zijn er al wel zo'n 30 tot 100 mensen aan het testen, maar dit zijn vrienden van het ontwikkelteam of Reddit-moderators.
Reacties op: DayZ volgt Minecraft-model qua prijs
MrHoly
StingerUT
Volgens mij is de bedoeling van zo'n model dat je een constante stroom van inkomsten hebt, al tijdens de ontwikkelfase.
Anyhow, klinkt goed en ben benieuwd.
BlueGhost
spanny
-JK-
Sneaker1990
Keviin074
Millman7
ErnieCool
CaPoMiRaGe