Nieuws
DayZ

DayZ nu beschikbaar op Xbox One, komt volgend jaar naar PS4

Game is nog altijd in Early Access

Geschreven door Michel Musters op
De shooter DayZ is nu verkrijgbaar op Xbox One en komt in het eerste kwartaal van 2019 ook naar PlayStation 4.

De game is al sinds 2013 speelbaar op pc en is nog altijd in Early Access, ook op Xbox One. Het spel is een survivalgame met zombies en inspireerde daarmee het battle royale-genre. Net zo uitdagend is echter het overleven tussen de andere spelers, die zowel aardig als gevaarlijk naar je toe kunnen zijn.

Vorig jaar liet de ontwikkelaar van de game nog weten dat het spel in 2018 uit Early Access moet gaan, maar het is nog niet bekend wanneer dit gaat gebeuren.

Dit artikel delen:

Lees meer

Quantum Break en Halo: The Master Chief Collection naar Xbox Game Pass Rockstar brengt Red Dead Redemption 2-merchandise uit
8

Reacties op: DayZ nu beschikbaar op Xbox One, komt volgend jaar naar PS4

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • casualkiller

    • 31 augustus 2018 09:08
    Leeft deze game nog ? heb het gevoel dat niemand dit meer speelt.. maar ik heb het zelf ook 5 jaar geleden voor het laatst opgestart .. desondanks een tof concept geplaagd door ontiegelijk veel bugs.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • remmeltdb

    • 31 augustus 2018 12:36
    ik heb het spel een uur op proef gespeeld op de xbox one. En het spel werkt bijzonder goed. weinig lag, goede fps ik ben verrast.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DarkRuleR

    • 31 augustus 2018 13:38
    @remmeltdb Speel je op een X? Ik meende dat ie daar ook native 4K op draaide?
    Ik twijfel nog of ik hem in game preview moet halen of ff wachten tot de definitieve versie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • remmeltdb

    • 31 augustus 2018 21:00
    @DarkRuleR nee gewoon op de one. heb de X nog niet. zit er wel sterk overna te denken aangezien ik een 4k tv heb maar ik weet niet of het de moeite waard is omdat in 2020 de nieuwe gen uit komt. ik zou wachten tot de definitieve versie. ik speel dayz al sinds hij uit is op standalone maar de devs hebben het spel nog niet goed speelbaar kunnen krijgen in al die jaren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • michaelblonk

    • 31 augustus 2018 15:11
    Zo dan, 40 euro voor een game preview, KOEKOEK!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paxopoxo

    • 31 augustus 2018 16:24
    @michaelblonk Inderdaad, en de game komt ook nog eens uit 2013. voor 20 was het misschien nog wel te doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Yoji

    • 1 september 2018 11:59
    @Paxopoxo idd, veel te duur. 20 euro was een goede prijs geweest.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DarkRuleR

    • 3 september 2018 11:26
    @michaelblonk Je krijgt als het goed is korting op de definitieve versie.
    De final zal wel gewoon 60 euro worden?!?!?