Nieuws

Darwin en Dickens in pre-order missies Assassin’s Creed Syndicate

Gratis bij pre-order

Geschreven door David Kers op
Ubisoft heeft een trailer uitgebracht waarin de bonusmissies te zien zijn voor spelers die de game vooruitbestellen. In twee missies geraken spelers verworven in het leven van twee van de meest invloedrijke mannen in Londen.

Een missie laat spelers de ontdekkingen van Charles Darwin beschermen. In de andere moet een vriend van schrijver Charles Dickens beschermd worden. De bonusmissies zijn samen goed voor minimaal 45 minuten aan gameplay en verschijnen waarschijnlijk op een later tijdstip als downloadable content.

Assassin's Creed Syndicate speelt zich af in Londen tijdens de Industriële Revolutie. In de game is het 1868 en Jacob Frye en zijn zus Evie leiden een gang die het opneemt tegen rivaliserende groepen.

Assassin’s Creed Syndicate verschijnt 23 oktober voor PlayStation 4 en Xbox One, een releasedatum voor de pc-versie is nog niet bekend. Lees voor meer informatie onze hands-on preview.

Dit artikel delen:

Lees meer

Win bètakeys voor Might & Magic Heroes 7 De Cole Train in Gears of War: Ultimate Edition
24

Reacties op: Darwin en Dickens in pre-order missies Assassin’s Creed Syndicate

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • coola

    • 26 augustus 2015 10:30
    Sweet. Ik heb echt zoveel zin in deze game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 26 augustus 2015 11:07
    Van mij mogen ze dit soort missies er meer in doen, zoiets als AC 2 met Leonardo.

    Rooks versie staat al een tijd voor de Xone in pre order dus laat maar komen, dan kan ik London onveilig gaan maken :).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vladimirr

    • 26 augustus 2015 11:37
    Deze game gaat zoon hard floppen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 26 augustus 2015 11:46
    Ik denk het haast niet. Alle previews zijn overwegend positief.

    Ik heb zelf ook al de game gespeeld tijdens de Amsterdam tour en de game liep toen al goed. Paar kleine bug maar een heel erg stabiele fps op de consoles.

    Nee deze game gaat goed verkopen en gaat denk ik als laagste cijfer een 7,5 krijgen en als hoogste een 8,5

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vladimirr

    • 26 augustus 2015 13:15
    Ubisoft maakt de ene na de andere misbaksel van een game. Dus deze word zowiezo ook erg slecht met de gemiddelde cijfer tussen de 5 en de 7

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 26 augustus 2015 13:20
    Vind jij.

    Meeste games van ubi hebben afgelopen jaren niet lager gescoord dan een 7/7,5.

    En bijna iedereen is positief over AC syndicate en rainbow six siege.

    Nee voor mensen die graag goeie games en ubisoft games spelen breekt een goeie tijd aan.

    Als je door 1 of andere bullshit reden ubi haat ja dan ga je alleen maar slechte dingen zien in die games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vladimirr

    • 26 augustus 2015 16:25
    lol vind ik niet alleen. ga maar eens googelen en je vind genoeg mensen die achter mij staan.


    en bjina iedereen…… ik wil daarvoor bewijs hebben ( een previews stellen ook niks meer voor anno 2015)

    enige spel(len) die ik goed vond van ubi was de silent hunter spel reeks.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 26 augustus 2015 18:57
    Ja en op die zelfde manier kan je ook googlen hoeveel mensen wel achter het product staan, oftewel zeikerds zullen er altijd blijven en dat maakt niet uit voor welke game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vladimirr

    • 26 augustus 2015 19:00
    hoeveel wel? volgens mij alleen de ubisoft developers team haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 26 augustus 2015 19:14
    Er zijn echt zoveel voorstanders van de serie te vinden.

    Sowieso heeft syndicate de preorder record van unity verbroken. En volgens mij pre orderen haters de game niet oftewel er zijn nog steeds veel liefhebbers van de serie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vladimirr

    • 26 augustus 2015 19:50
    hoe weet je dat dan coola -_- en als dat echt zo was had ubisoft dit wel bekend gemaakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 26 augustus 2015 12:08
    Ik snap nog steeds niet waarom mensen pre orderen. Voor die paar extra missies? Zeker niet van de ontwikkelaar die je vorig jaar nog keihard genaaid heeft door een game vol bugs op de markt te plempen. Heb je gepreorderd krijg je een bugfeest als cadeau. Het korte termijngeheugen van gamers is blijkbaar heel slecht. Ubisoft kan het dan lekker oplossen in de maanden erna maar dat is veel te laat. Geef de ontwikkelaar nu eens een keer echt een reden om zijn best te doen door niet te pre orderen. Iets met een ezel en een steen…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 26 augustus 2015 12:18
    Ik pre order niet voor alleen de extra missies. Ik pre order onder andere ook voor het beeldje wat je er bij krijgt.

    En daarbij ik ben verre genaaid vorig jaar door ubisoft. Ze hebben ondanks de paar niet zo zware bugs. Een goeie game afgeleverd met leuke gameplay en een goed verhaal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • theoneraul

    • 26 augustus 2015 12:59
    zzzz

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 26 augustus 2015 13:03
    Kan je wel zo'n domme zzz reactie plaatsen.

    Maar ik leg hem gewoon uit waarom ik nog wel pre order

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • gamaholic

    • 26 augustus 2015 13:29
    Je lult te veel. Gewoon even wat minder reacties plaatsen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 26 augustus 2015 13:39
    Oftewel mensen die positief zijn over AC moeten oprotten en mensen die negatief zijn over AC moeten blijven posten

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 26 augustus 2015 14:10
    Negeer hem als hij niet normaal kan reageren.
    Naaien is misschien overdreven, maar wanneer ik een product koop en er blijkt wat aan te mankeren en ik vervolgens een paar maanden moet wachten voor het naar behoren werkt vind ik dat persoonlijk niet zo fijn (voel ik me toch genaaid).
    Dan kijk ik de volgende keer wel uit voor ik iets van die partij koop.
    Bij games lijkt dat voor veel mensen niet op te gaan, de games van dezelfde ontwikkelaar worden klakkeloos gekocht zonder na te denken.
    Ik heb totaal niets met de extra's en de game kan ik sowieso op launch day spelen, want het is niet alsof de game uitverkocht is. En anders wacht ik effe.
    Ik lees altijd eerst de reviews om geen kat in de zak te kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 26 augustus 2015 14:13

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 26 augustus 2015 18:59
    Ik kreeg een gratis game plus de DLC voor de problemen met Unity wat op zich geen slechte deal was.