Nieuws
Dark Souls

Dark Souls Remastered voor Switch aangekondigd

Verschijnt op 25 mei

Geschreven door Michel Musters op
Nintendo heeft in een plotseling verschenen Nintendo Direct Mini de game Dark Souls Remastered aangekondigd.
De remaster van de originele Dark Souls bevat een verbeterde framerate en een hogere resolutie, alsmede de uitbreiding Artorias of the Abyss. De game verschijnt op 25 mei voor Switch.


Volgens Kotaku wordt later vandaag de Dark Souls-remaster ook voor Xbox One en PlayStation 4 aangekondigd. Daarbij hebben zij van bronnen vernomen dat Dark Souls 2 en 3 tevens in de maak zijn voor Switch, al is dit nog niet bevestigd.

Hieronder is de trailer te zien, daaronder staat de gehele Nintendo Direct.

Dit artikel delen:

Lees meer

Mario Tennis Aces komt deze lente naar de Switch De vrijheid van het universum in Divinity: Original Sin
10

Reacties op: Dark Souls Remastered voor Switch aangekondigd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • ShadowKiller

    • 11 januari 2018 15:22
    OMG!!!! :D Now I can die in peace!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mcbrew

    • 11 januari 2018 16:14
    @ShadowKiller hahaha YOU HAVE DIED. Krijg je vaak te zien in Dark Souls :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vovelic

    • 11 januari 2018 15:26
    DARK SOULS!!!! YESSSSSS

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • stynd

    • 11 januari 2018 15:28
    Gaaf! Bloodborne en Dark souls 3 behoren tot mijn favoriete games, maar heb dark souls 1 en 2 nooit gespeeld. Een remastered versie is wel een heel goede reden tho om 'm alsnog te gaan spelen op m'n ps4

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • LastCorax

    • 11 januari 2018 15:50
    @stynd
    Dark souls 2 vond ik persoonlijk niet veel maar je zult je vast wel vermaken met deel 1 :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 11 januari 2018 16:12
    @LastCorax En dat heb ik dus precies andersom :) De meningen zijn daarover nogal verdeeld. Speel ze gewoon beiden en oordeel zelf :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aquemini

    • 11 januari 2018 16:49
    Dark Souls is net een verstoorde relatie….. het is zo slecht voor je en lukt maar niet, en toch blijf je terugkomen… haat/liefde verhouding 🤪

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MaTriX

    • 11 januari 2018 17:10
    Had liever een remake gehad.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MarkyMark

    • 11 januari 2018 17:45
    Praise the sun!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Xbox One GTA V

    • 11 januari 2018 18:21
    Eindelijk de eerste stap in een nieuwe Donkey Kong leuke verassing Tropical Freeze op Switch. Worden dure maandjes RDR 2, DK: Tropical Freeze, Mario Tennis Ace, Hyrule Warriors etc