Nieuws
Cyberpunk 2077

'Cyberpunk 2077 wordt veel groter dan The Witcher 3'

Het wachten wordt nog een beetje moeilijker

Geschreven door Michel Musters op

De nieuwe aankomende rpg van The Witcher 3-ontwikkelaar CD Projekt Red wordt volgens de studio veel groter dan The Witcher 3. Dat laat studiohoofd Adam Badowski weten.

Volgens Badowski heeft The Witcher 3: Wild Hunt de standaard verhoogd en moet Cyberpunk 2077 daarom "nog beter, groter en revolutionairder worden". De game is volgens de ontwikkelaar "nog ver van af" en er "moet nog veel werk gebeuren" om het "echt een uitmuntende game" te maken. 


Badowski vervolgde dat Cyberpunk 2077 "een gigantische game" is die "veel groter" is dan The Witcher-reeks. CD Projekt Red zegt "ongelooflijk grote ambities" voor de game te hebben. De game zou volgend jaar moeten verschijnen.

Bron: Dual Shockers

Dit artikel delen:

Lees meer

Eerste beelden Frozen Synapse 2 getoond Oculus Rift-ondersteuning voor Elite: Dangerous bevestigd
14

Reacties op: 'Cyberpunk 2077 wordt veel groter dan The Witcher 3'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • rohirrimdwarf

    • 12 maart 2016 14:28
    neem de tijd. ik wacht wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • chemicalscum

    • 12 maart 2016 15:37
    Als ie maar goed wordt, groot is ook niet alles.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Addergebroed

    • 12 maart 2016 15:41
    @chemicalscum Inderdaad, the witcher 3 vond ik al groot zat

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GoRightAhead

    • 12 maart 2016 16:28
    @Addergebroed
    Ik zat er gister eigenlijk over na te denken dat het van mij nog wel groter mocht.
    Daarom verheug ik me enorm op de blood & wine dlc!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Red Dead Demon

    • 12 maart 2016 16:37
    Groot, groter, grootst. Heerlijk, heerlijker, heerlijkst.
    CDPR is goed bezig. Maar ik verwacht dat ik dan nog erger als bij witcher soms compleet in de knoop kom met wat ik wil qua welke quests te doen. De leukste dilemma's die er zijn. Ga zo door.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 12 maart 2016 17:40
    The Witcher is door de setting niet helemaal mijn kopje thee, maar deze lijkt me heerlijk!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clausbmf

    • 13 maart 2016 01:14
    Hoe kunnen die gasten zo snel zijn?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Garia666

    • 13 maart 2016 08:50
    @clausbmf
    Snel? gam eis al 5 of 6 jaar in ontwikkeling. de offciele release is tussen 2017 en 2021.
    Dus ze kunnen nog wat schuiven. Verder komt er niets anders dan kwaliteit van deze developer. Dus bij mij geen twijfel dat dit een top game zal worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 13 maart 2016 03:52
    Nee, dit wordt de grote afgang; de overgang 'naar kwantiteit boven kwaliteit… CDprojekt krijgt het te hoog in het kopske.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • tielo

    • 13 maart 2016 09:29
    @oropher
    Inderdaad, kijk maar naar The Witcher 3 en alle scores en game of the year prijzen die het heeft gewonnen…oh wacht dat was hun beste game tot nu toe.
    Ik heb alle vertrouwen in dat Cyberpunk 2077 opnieuw een mijlpaal gaat wordenvoor het rpg genre.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 13 maart 2016 16:32
    @tielo
    Ja, Witcher 3 was een geweldig spel, heb het zelf ook uitgespeeld… maar het zou goed kunnen dat de ambitie een beetje door het dak aan het schieten is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ksmai

    • 13 maart 2016 21:32
    Persoonlijk vond ik the witcher 3 te groot. Maar dat is een kwestie van smaak

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Dielicious

    • 13 maart 2016 22:52
    @Ksmai Ik denk meer dat het een kwestie van tijd is dan een kwestie van smaak, het is begrijpelijk dat niet iedereen honderden uren in een spel kan steken, en dan is groter niet altijd beter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ksmai

    • 14 maart 2016 12:52
    @Dielicious Dat is zo. Kwalitatief een zeer hoge game, alleen het moment dat je in skellige aan kwam had je al flink wat tijd erop zitten en dat vond ik wel jammer. Daar had ik niet zoveel zin meer om nog een keer vanalles te gaan ontdekken.