Nieuws
cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077-spelers kunnen nagels en tanden vormgeven

En nieuwe muziekvideo van Run the Jewels

Geschreven door Jacco Peek op
Spelers kunnen hun tanden en nagels vormgeven in Cyberpunk 2077. Dat blijkt uit een post van de Duitse Facebookpagina van de game.

"Trouwens, wist je dat je ook de lengte van je nagels en je tandenstijl kunt kiezen?", zegt ontwikkelaar CD Projekt Red. "Vrijheid is voor ons niet alleen belangrijk in de gameplay, maar ook bij het vormgeven van je personage."

Eerder toonde CD Projekt een vroege versie van de character creator van Cyberpunk 2077. Daarin kunnen spelers personages voorzien van een uiterlijk en vaardigheden kiezen.

Dit weekend maakte CD Projekt Red ook de muziekvideo van No Save Point van Run The Jewels bekend. Het hiphopduo is in de game te horen als Yankee and the Brave, naast artiesten als Grimes.

Ook Refused, in de game bekend als Samurai, bracht dit weekend nieuwe muziek uit. Het nummer Black Dog is nu te beluisteren. De volledige soundtrack van de game is nog niet bekend.

Cyberpunk 2077 verschijnt op 10 december voor PlayStation 4, Xbox One, pc en Stadia. Een gratis update voor PlayStation 5 en Xbox Series X is ook in de maak.

Aanstaande donderdag zendt CD Projekt Red om 19:00 uur een nieuwe Night City Wire uit.

Dit artikel delen:

Lees meer

Hier vind je straks alle Black Friday-deals voor gaming Ubisoft stopt met achievements voor pc-games
16

Reacties op: Cyberpunk 2077-spelers kunnen nagels en tanden vormgeven

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • TwisT

    • 15 november 2020 10:22
    Ooooooh, ja oké, nu snap ik waarom ie 3x uitgesteld is! Had dat dat dan gezegd, dat we tanden kunnen vormgeven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • LoGiCaL_PsYcHo

    • 15 november 2020 11:52
    Ooh la la ah whee whee

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 15 november 2020 12:07
    Hallelujah! Next gen customizen voor een first-person gezichtsveld… Ik ga zwaar teleurgesteld zijn als ik geen koortslip, hazenlip, krentenbaard, wijnvlekken en gehoortoestel kan toevoegen.. Mijn Streetkid wordt een 63-jarige dakloze draaideurcrimineel met een hardnekkige drank en valiumverslaving. Als 't niet mogelijk is skip ik Cyberdrunk 2977 A.D. sowieso. *sarcasm off*

    Echt debiel veel zin in deze game!!!🤗

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Heccer_NL

    • 15 november 2020 13:08
    @clandestine666
    Goud en paar uppers voor de nacht😊

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 15 november 2020 13:16
    @Heccer_NL Blow n' Bling!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Kevkever

    • 15 november 2020 12:56
    ''Cyberpunk 2077-spelers kunnen nagels en tanden vormgeven''
    Voorlopig kunnen we nog helemaal niets.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 15 november 2020 13:18
    @Kevkever Niet lang meer nu.. Nog één keer uitstellen en ik ga Cloudpunk eerst halen, Lol

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Keesje_NLNL

    • 16 november 2020 01:17
    @Kevkever 'Voorlopig'? Over 3 weken ligt die in elke winkel.

    Als je wilt trollen dan moet je het goed doen, jochie. Poging 2..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TheDeeGee

    • 15 november 2020 13:23
    En nog steeds geen Third Person support.

    PASS!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 15 november 2020 20:32
    @TheDeeGee Waarom dan? Omdat The Witcher dat wel was? Ik ben er zelf wel content mee, doet me meer aan Deus Ex denken zo, persoonlijke favoriet. Plus het zet de deur naar een mogelijke VR update al half open. Het is ook meer een FPS-rpg, richten werkt gewoon beter in first-person. Dat zal precies je issue ermee zijn gok ik zo. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TheDeeGee

    • 15 november 2020 21:28
    @clandestine666

    Jammer dat er tegenwoordig geen "opties" zijn om iedereen blij te maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 15 november 2020 22:54
    @TheDeeGee Ik gok dat veel cutscenes ook first person zullen zijn. Met het karakter in beeld zal het bij een game van flinke omvang een tijdrovende klus zijn. Én met een customizable hoofdrolspeler moeten ook nog eens alle denkbare outfits ook nog eens nergens door het decor heen clippen.. Een non-issue door de ogen van de speler kijkend.

    Het gaat verder dan ff een optietje invoegen lijkt me. Ik maak geen games dus speculatie allemaal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baukereg

    • 15 november 2020 13:26
    Daarvoor hebben ze gecruncht, lol

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Robert-Frans

    • 15 november 2020 20:45
    @Baukereg Het was nagelbijtend werk, denk ik zo…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 15 november 2020 22:57
    @Robert-Frans Dat én tandenknarsend.🥳

    Kon het niet laten..🙃

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pascal08

    • 15 november 2020 19:29
    Maar nog steeds geen vliegende auto a la Back to the Future 2 die kunnen rijden en vliegen.